{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

Fælge og hel lakering af bil {{forumTopicSubject}}

Hey.. Jeg har lige anskaffet mig en gammel golf 2, med stål fælge på.. Og jeg tænker jeg gerne vil have nogle 13 - 15" pisse fede tyskerfælge på den, og så smidt den til jorden, og så bare lade den være sådan "rat style" .. Så er der nogen der ligger inde med nogle tyskerfælge, eller kender nogen?
Og mht. hel lakering, der søger jeg en hal man kan få lakeret i ? Er der nogen der har det, eller kender nogen? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fælge og hel lakering af bil
  • #1   25. apr 2011 2.5 Annoncer og reklame i Forum
    Det er ikke tilladt at annoncerer i forumet; her henvises til marked. Ligeledes er reklamer for markedsannoncer ikke tilladt i forumet.

    Forumindlæg hvori der prøves at sælges ulovlige varer, så som ulovligt fyrværkeri, hælervarer og lign. vil blive slettet uden varsel og brugeren politianmeldt.

    Det er heller ikke tilladt at reklamere for f.eks. hjemmesider i forumet på BilGalleri.dk. Skriv derfor altid under med dit navn og ikke din hjemmeside adresse, da det kan opfattes som reklame eller spam.

    Det opfattes ligeledes som reklame såfremt man indsætter links eller henviser til andre sider, hvor brugeren selv tjener noget – det være sig direkte eller indirekte. Her kan der være tale om rigtige penge, tjenester, virtuelle kreditter eller noget andet.

    I ovenstående tilfælde forbeholder BilGalleri.dk sig retten til at slette indlæg. Ved gentagne overtrædelser, vil din brugerkonto blive frosset og i tilfælde af grove overtrædelser vil din brugerkonto blive lukket.


Kommentér på:
Fælge og hel lakering af bil

Annonce