{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
805 visninger | Oprettet:

Daniel
Daniel
Tilmeldt:
23. maj 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Airbag golf 4 {{forumTopicSubject}}

Hej har købt en golf 4 variant og vil gerne ha den lille i autostolen til og sidde på passager sædet når jeg kører alene med ham men man kan ikke slukke for airbag i bilen kan et værksted gøre noget bilen er en 1.9 TDI fra 2002 håber nogen kan hjælpe på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Airbag golf 4
  • #1   30. jun 2014 Hvis ikke der er en kontakt til det, er det ikke lovligt at slå airbag fra vil jeg mene. Om det er muligt at slå den fra via VCDS, er måske muligt.
    Men hvis du er ude for en ulykke med en passagerer hvor airbaggen ikke går af, har du jo et problem.


  • Daniel
    Daniel Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   30. jun 2014 Kender nogen der har en Passat med en kontakt til nøglen man kunne vel montere sådan en så man kan slå den til og fra

  • #4   30. jun 2014 Jeg har en mærkat siddende på trekanten i passagerdøren hvor der står at airbag er frakoblet og det er fuldt ud lovligt. Så længe mærkaten er der er der ingen problemer. Så sving forbi vw og få dem til at gøre det for dig. Lad være med og begynde og lave noget ukorrent kontakter til det. Det er jo følsomme ledninger .

  • Daniel
    Daniel Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   30. jun 2014 Tak for jeres svar må ind til vw

Kommentér på:
Airbag golf 4

Annonce