{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
868 visninger | Oprettet:

Golf 4 airbag ? {{forumTopicSubject}}

hej bg.

endnu engang håber jeg i kan hjælpe mig står med en golf 4 1,8 20v airbag lampen lyser og har så fået en tester på som siger det er en fejlkode 00588

hvor jeg så får følgende muligheder: ledninger, spiralkabel,førearibag,srs styreenhed.

nogen som har prøvet dette og har en løsning eller en ide om hvad problemet er evt. en klassisk fejl?

har tjekket stikkende under sæderne men de ser finde ud.

på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 4 airbag ?
  • #1   22. okt 2008 Mon ikke det er den i ratten der er fejl på.

  • #2   22. okt 2008 har tjekket stikkende under sæderne for troede også det var det men de sider sgu fint og har godt forbindelse :S

    har så ville prøve og tage rattet af for og se om der var et eller andet der man kunne se fejl på men må pinligt nok indrømme jeg ikke kan få det skide rat af aner ikke hvordan man får den aribag pillet af for man kan ikke bare rykke den ud som man ellers kan med front stykket på en uden aribag


  • #3   22. okt 2008 hehe det kan også drille helt vild, hvis man ikke har prøvet det. Du skal udløse 2 clips bag rat, det er godt med en 90 grader bukket skruetrækker. Men find et spejl så kan du se ind i hullerne hvor de er.

  • #4   22. okt 2008 ja prøvede med et stykke jern i 90 grader men kunne fanme ikke..

    men er der noget man kan se der inde som evt kan lave denne fejl eller er det noget med og måle osv for så gider jeg ikke åbne der ind til smiley


  • #5   22. okt 2008 en god ide ville være at fjerne minus polen på batteriet inden du piller for meget ved rattet, så det ikke siger bang, så køre rattet helt ned og helt ud, inde i de 2 huller bagpå sidder en lille fjeder som du skal presse ind mod midten af rettet og så skulle det være det, en god ting ville være en lille kort skruetrækker, der sidder et stik inde bagved så man kan tage airbaggen af...

Kommentér på:
Golf 4 airbag ?

Annonce