{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.119 visninger | Oprettet:

VW High UP Radio problemer? {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen.

Vi har en VW High-UP fra 2012 med deres Navigon Mediecenter med GPS Bluetooth osv.
Men er der andre der har haft problemer med dette?

- Vores hakker når man afspiller via mobil (Musik på tlf. og ikke streaming)

- Syntes FM signalet er Piv ringe, den skratter helt vildt selvom det er P3. (min passat har ingen problemer på de strækninger)

- På FM kan lyden nærmest falde ud, så der er er hakker hvor lyden forsvinder.


Vi har fået ombyttet det én gang, hvor dette ikke afhjalp problemet, og vi har dialog med VW, men de siger den ligger hos Navigon, så vi skal kontakte dem.

Så ville lige høre om der er andre der har problemer med deres UP:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW High UP Radio problemer?
  • #2   24. okt 2014 Vi har også dialog med VW, og de vil også kigge på det igen, efter vi har haft fat i navigon. (Venter svar derfra)

    Men det var mere for at høre om der er andre der havde oplevet problemer.

    Evt. Nogle VW mekanikkere som har haft nogle sager inde ?



  • #4   24. okt 2014 Navigon anlægget har jo ikke noget med FM-signalet at gøre... Men har i prøvet at opdatere firmware på navigonen? Det afhjælp et problem på min...

  • #5   24. okt 2014 GPS virker uden problemer.

    Firmware er opdateret til nyeste. Men det er jo Navigon, som vi streamer musik via Mobiltlf. Så tænker at der er 2 fejl


  • #6   24. okt 2014 Ja tænker jeg os... Men tror det er et generelt problem med antenne signalet på trillingerne.... For vores har os svært ved at fange signal enkelte steder og det samme med min mors...
    Må næsten være bluetooth der driller, er det alle telefoner der gør det eller har du kun prøvet en?


  • #7   24. okt 2014 Kan bare se at på de nyere UP´er har de fået en ny antenne, så det kunne jo være de havde forbedret noget der:)

    Vi har Iphone´s så har prøvet med 3 stk. 5, %S og en 6´er.

    Har faktisk kun prøvet med Apple. Men det burde den jo kunne håndtere. Det var også med IOS 7, så det er ikke noget med den nye opdatering at gøre der.


  • #8   24. okt 2014 Vi har samme problem med vores, og har fået skiftet "antenne pinden" og lavet målinger på radio signalet som de påstår er fint - ja hvis du holder stille. Næste trin bliver når vi kan undvære bilen at de får den ud også må de fixe det og jeg tager den ikke med hjem før det virker.

  • #9   24. okt 2014 Min kærestes Up! har ingen problemer med at modtage signal, heller ikke fra radioen. Det er en 2013 model, også med Navigon navigationssystem. Det er med den "gamle" model antenne.

Kommentér på:
VW High UP Radio problemer?

Annonce