{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.214 visninger | Oprettet:

Privat og eget brug af VCDS {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke så meget om det at teste eller VCDS, som I alle mener er det eneste rigtige, og har derfor aldrig selv forsøgt at bruge det.

Men er der nogen chance for at man selv kan få fat i VCDS programmet og en tester og derved teste på højde med mekanikere på Seat / Audi / VW / Skoda værksteder?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Privat og eget brug af VCDS
  • #1   26. okt 2014 Ja? Du køber bare stikket og en licens

  • #2   26. okt 2014 Du skal bare bruge en bærbar computer og købe VCDS på dansk og et OBD til USB kabel.

  • #4   26. okt 2014 Du kan købe stikket til noget der ligner en 3000 krone, men du er jo stadig ik på højde med VW værkstedet da det på ingen måde er en VAG com smiley .. Men det en rigtig lækker tester til det "frie værksted"

  • #5   26. okt 2014 Ja jeg var selv i tvivl om jeg skulle købe vcds eller Kina kabel..
    Jeg købte vcds og har aldrig fortrudt det..
    Tog også på kursus i det hos forhandleren ( kostede kun 750kr), og fandt ud af mange gode funktionaliteter..


  • #6   26. okt 2014 På mange måder er VCDS bedre end VW tester.
    Vores lokale VW biks har da også VCDS ved siden af.
    Jeg bruger ikke andet end den org. VCDS tester på værkstedet og bruger det hver dag.


  • #7   26. okt 2014 arbejder ved vw. og udover vi har 2 org vw tester har vi stort ser en vcds hver hvor siden af mange gange er den hurtigere og man kan nogle ting med den som er lettere med den org. jeg har selv en vcds der hjemme og fortryder aldrig købet og er bilerne nyere end ca. 2000 ksn du jo bruge den på alle bilmærker bare kun motor fejl osv.

  • #8   26. okt 2014 De fleste vw værksteder har selv vcds'en og bruger det tit mere en deres egen vag com

  • #9   26. okt 2014 Tommy A

    Hvis man køber et magen til det på netech.dk (fås billigere i udlandet), hvad er der så af begrænsninger?

    Ostehapsen

    Du kan måske også svare på mit spørgsmål til Tommy.. Hvad er forskellen på sådan et vcds kabel til 3000,- og vagcom hos forhandlere og værksteder?

    Tak for alle jeres henvendelser, så langt så godt smiley


  • #10   26. okt 2014 Altså de frie Værksteder har VCDS og ikke Vagcom da den er orginal, og koster noget helt andet.. OG ja, ved VW bruger vi selv VCDS til det besale, Vagcom er både langsommere, og mere bøvlet at hive frem til småting fejlkoder osv, men den kan stadig langt mere,

  • #11   26. okt 2014 Tommy A
    Hvis du IKKE køber dit kabel hos netech kan du IKKE bruge det program som ligger på dansk på hans hjemmeside men må ud og lede efter noget brugbart andre steder - du kan heller ikke opdatere via hans hjemmeside - så det er grunden
    Noget for Noget
    Hilsen Polobjørn


  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #12   26. okt 2014 på vag cars er der en oversigt over hvem som har tester tag en snak med en i nærheden af dig evt.kør ud og se hvad den kan smiley
    http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=97&t=63115


  • #14   26. okt 2014 Nu skal det lige siges at vag som ikke er en org vw tester vag com hed vcds før det blev til vcds. den org gamle tester hedder vas pc. og den nye org. vag tester hedder odis smiley men køb et vcds kabel på dansk det fortryder du ikke. og kender du lidt folk der skal have tester på er den hurtig tjent hjem smiley

Kommentér på:
Privat og eget brug af VCDS

Annonce