{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

Skiver + klodser {{forumTopicSubject}}

Hej,

Skal have skiftet skiver + klodser i for på min Seat, men jeg aner ikke hvilke.. På alle sider som mister-auto, refako m.v. opgiver den forskellige skiver og klodser med vidt forskellige mål og størrelser selvom jeg har indtastet min nummerplade. Nogle er med slidindikator og andre er uden? Nogen siger bremsesystem ATE andre siger LUCAS.. I dont get it.. :s

Hvad gør I andre når I køber dele online.. ?

Takker! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skiver + klodser
  • #1   18. maj 2016 Måler dine skiver hvis du ikke ved det og ser klodserne.. Der er jo ikke meget andet for smiley Ellers må du finde et originalt katalog og se hvad bilen køre med, og bruge originale nummer til at omkode til det.

    Ellers må du ned i en butik og give det ekstra og få det rigtige første gang:)


  • #2   18. maj 2016 #1 Det virker da lidt tosset at man skal skille det ad for at få det korrekte svar :s Mystisk der skal dukke forskellige mål op online.. smiley

  • #3   18. maj 2016 Sådan er VAG gruppen.. De har 2-4 forskellige skiver/klodser på deres biler alt efter udstyrspakker smiley Hvis nu den er f.eks er leveret med 17" hjul har den større skiver end 15" og lign smiley

    Så endten det eller en flink person som vil give dig de rigtige orig nummere, eller PR nummere som VW bruger til at kende hvilken slags skiver der er på


Kommentér på:
Skiver + klodser

Annonce