{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.361 visninger | Oprettet:

Peugeot 406 TS4 {{forumTopicSubject}}

Hey...

Har en 406 TS4, som i bund og grund kører fantastisk...

Den har blot, som garanteret så mange andre 406´ere, nogle irriterende el-fejl.. Spørgsmålet er hvor jeg skal lede efter løsningen...

1) ind imellem slukker den ikke multidisplayet når jeg tager nøglen ud.
Sidder fejlen mon i tændingslåsen ?? selvom jeg sætter nøgle i igen, drejer, banker under ratstammen, sker der intet.... Men igen... kun nogle gange...

2) Der kan pludselig uden varsel komme en fejl for temp på kølervæske... At den skulle være for varm... Dog viser kølemanometret 0..... Kort efter kommer forbindelse igen, og nålen rejser sig til 90 gr. som den skal....

/Jacob



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 406 TS4
  • #1   28. jun 2016 Tror fejlen vedr. kølervæske måske ligger i instrumenthuset. Min gamle slog nogle gange speedometernålen fra i 2 sek inden den kom op på plads igen (altså viste 0 km/t), med det resultat at fartpilot ikke virkede før bilen havde været slukket.

    Mener også jeg har oplevet fejlen med displayet 1 gang eller 2, men kom af med den inden det blev træls smiley


  • #2   28. jun 2016 Mener det med multidisplay, er at det er et træt relæ. smiley

  • #3   28. jun 2016 #1
    Har også døjet med speedometeret, men fandt ud af at ledningen fra giveren løber tæt på udstødningen, så den brændte ledningen over...
    --------------------
    #2 Tænkte måske at det med displayet kunne være bundstykket i tændingslåsen der var træls....
    Hvor kunne man lede efter det relæ mon ???
    --------------------

    Hvad er sådan en TS4 st.car fra 2001, med 340.000 på klokken værd i dag ?
    Nysynet/skiftet tandrem....


  • #4   28. jun 2016 Bilen er ikke. meget værd. Selvom 406 også.hat fortryller mig.

    Det med displayet har prøvet det 2-3 gange der har det været nok at sætte tænding på og Slukke igen

    Har fået lav væske stands alarm en gang. Der fylde jeg en sjat på ( kort tid efter randrems skift så det meget normalt)
    Speedometeret drillende en gang på min, Der var det En ABS ringen der var rustet væk.

    Stel er virkelig virkelig dårligt i den bil så ville starte der og så kontroller om batteriet kan vi holde strøm og generatoren lader ordenligt.
    Peugeot har det med at lave fej nå spændingen er under 12volt.


Kommentér på:
Peugeot 406 TS4

Annonce