{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

Indsugningstemp føler {{forumTopicSubject}}

Hej BG, jeg har en Seat Altea 1,9 tdi 105. som er begyndt og lyse i motorlampen og meder fejlen "emission workshop" sendte den tik en mekaniker som udlæste fejlen og sagde den meldte fejl på indsugningstemp føler. og den blev så skiftet og de spurgte så her efter om de skulle gå ledningsnettet igennem for og sikre at alt var som det skulle være. og det gjorde de! det løb op i 2400 kr og hjalp ingen ting mekanikeren forklaret han kunne prøve og skiftet ledningsnet efterfølgende mod betaling men han ikke kunne garantere det ville løse problemet ! og der ved gik det lidt i hård knude. havde den så i dag til service og bad dem kigge på problemet ! (1 års tid efter) de sagde at den meldte samme fejl som tidligere mekaniker sagde ! og de hellre ikke kunne gøre noget smiley fejlen kommer 0-2 gange i måneden ! og irritere mig men gør ikke den store forskel. bilen trak rigtig dårligt nogen gange altså nærmest noget nødsprogram agtig noget før jeg var ved 1 mekaniker men efter føler blev skiftet blev det bedere og nu sker det meget sjældent den taber trakkræften ! men vil sælge bilen og har svært ved og sælge hvis ny køber nu prøvekører og fejlen tilfældigvis skulle komme der ! alle værdier er udmålt af mekanikeren og alt er som det skal være ledningsnet temp osv. hvad gør jeg ? gemmer der sig en expert her inde !

mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indsugningstemp føler
Kommentér på:
Indsugningstemp føler

Annonce