{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
915 visninger | Oprettet:

Golf i nødprogram? {{forumTopicSubject}}

Hej BG,

I går fik jeg endelig sommerhjulene på, jeg fik skiftet dæk, da den trængte til det. I mens jeg fik skiftet hjul( afmontering af hjul, skiftet dæk, afbalancering også montering på bilen) var nøglen i tændingen der gjorde at lyser var tændt. Når jeg så skal starte bilen brokker den sig lidt og går ud efter den har kørt i et par sekunder. Jeg går så gang i den og holder lidt og giver den lidt gas (1500-2000 omdr.) hvor jeg så holder i en 15 min også slukker bilen mens den bliver vasket. Jeg starter bilen efter vasken og den er stadig lidt svær at få igang, batteriet er lavt. Jeg kører herefter hjem, ca 25 km og kan mærke at den i dag er lidt svag og ikke trækker igennem, plus når jeg holder i tomgang er den både på ca 600omdr og står og prutter lidt. Før jeg skiftet dæk kørte motoren helt perfekt., stort service for ca. 6000km siden. Normalt kan man ikke mærke eller hører at bilen er tændt når du sidder i den mens den er i tomgang. Jeg tænker at den måske er gået i nødprogram? Eller er det batteriet? Det er en golf 6 fra 2009 1.4tsi kørt 146.xxxkm. Hvis det er fordi den er gået i nødprogram, hvordan får jeg den så ud af det?

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Golf i nødprogram?

Annonce