{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  E46 fartpilot.
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #1   10. aug 2017 Køb org, det er langt den bedste løsning smiley
    Og nok endda den billigste, da det ud fra dette ikke kræver det store
    https://www.youtube.com/watch?v=_A9BppTKAkY

    Der findes med garanti også guides på til det i ren tekst


  • #2   10. aug 2017 Mange tak.


  • #3   10. aug 2017 Få et originalt multirat monteret og kodet.. Brugt koster de ikke meget, og jeg mener bestemt at E46´eren er forberedt til det fra fabrikken.. smiley

    Det kan vel gøres for sammenlagt 1800-2000 Kr. og så har du samtidig et lækkert rat..


  • #4   10. aug 2017 Thomas okay. Så du tror at alt er klar til det?

  • #5   10. aug 2017 Det mener jeg bestemt at alle 6 Cyl. er fra fabrikken. Jeg er 99% sikker.

    Det jeg ville gøre er at ringe til f.eks. Schmiedmann i morgen(Dem i Nordborg som har ophug). De kan med garanti ud fra dine sidste 7 cifre i stel sige om den er - og også om de har et rat der passer lige i smiley


  • #6   11. aug 2017 Ja okay. Jeg skal alligevel snart snakke med dem så nævner jeg det da lige tak for det smiley

  • #7   2. jan 2018 Starter lige en gammel tråd op igen, har lige byttet mig til et multifunktionsrat til E46. Min er fra 4/98 og det er en 328i, har ladet mig fortælle at de først er forberedt til fartpilot fra 9/98, har også hørt alle 6 cylinder er forberedt, og har hørt om ekstra ledningsnet til dem. Der er et stik med ben i til ratbetjening ved siden af den til airbag, altså bag airbag, stikket som går ud under slæbeskinnen, under rattet, har kun 4 ledninger, en rød, en brun og 2 gul/sort, tænker det er rigelig lidt både til airbag, horn og ratbetjening, har ikke lige åbnet den for at se om de kan gå flere i. Skal de har drive by wire gassjæld, der er også blevet nævnt montering af en stelmotor, på gassjæld ?, da min jo bare har et alm. kabel ned på spjældet !! De fleste tråde omhandler dem fra 99 og frem synes jeg...

  • #8   2. jan 2018 Det er stikket under rat fra slæbeskinnen, eller hva hulen vi nu kalder den ??

    profilbillede
Kommentér på:
E46 fartpilot.

Annonce