{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.628 visninger | Oprettet:

per j
per j
Tilmeldt:
10. jul 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

fartpilot astra h {{forumTopicSubject}}

Hej. Er der nogen som har erfaring med at eftermontere fartpilot i astra h 1,6 16v fra 2006. Er der hvad der skal være af ledninger til kontaktarm - koblingskontakt og evt. andre ledninger. Jeg ved at der skal ændres i computeren, er der nogen som kan være behjælpelig med det.
Per Jensen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fartpilot astra h
  • #1   7. mar 2018 Du skal skifte armen, sætte en pedalkontakt på, og få den kodet. Så virker det.
    Bare husk du ingen pærer har i instrumentbordet der viser om den er tændt eller slukket.


  • #2   7. mar 2018 Har monteret en i en Astra H - og der skulle bare monteres en arm og så kodes. Alt andet var allerede klar, inkl. symbolet i instrumentbordet.
    Men læste mig vist frem til at det ikke var alle modeller der var "klargjort" helt til det, så du må tjekke din model.
    Mener at du kan tjekke det ved at se om der allerede er monteret en kontakt ved koblingspedalen - men prøv at google lidt på det.
    Mener du skal bruge en "pin-kode" for at lave ændringerne i styringen. Jeg måtte købe denne kode ved Opel da den ikke fulgte med bilen da jeg købte den (brugt).


  • #3   8. mar 2018 DE ER SOM REGEL FORBERET TIL DET NY ARM OG EN KODNING SÅ VILRKDE ALT 1000KR KOSTEDE DET MIN

  • per j
    per j Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   8. mar 2018 Tak for svar.
    Tror ikke jeg har koblingskontakt monteret, kan jeg være heldig at der er ledning til den.
    Kontakten og koden til at komme ind i computeren har jeg, ser på det i weekenden og vender tilbage.
    Per


Kommentér på:
fartpilot astra h

Annonce