{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lak/farveforskel
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #1   18. jan 2019 Held og lykke med at ramme tættere, du har nok en af de sværeste farver at ramme korrekt. Men jeg havde da klaget, da den der er lige mørk nok..

  • #3   18. jan 2019 Har kofangeren ikke været afmonteret under maling?

    En skam de ikke har tåget over skærme og bagklap.
    Som de andre skriver er det utroligt svært og ramme igen.
    Men hvis det med regning havde jeg nok klaget, det kan være de æder den og polere det der ikke er malet eller andet.


  • #4   18. jan 2019 Men hvad hjælper det at klage? Vil de male
    Om? Og bliver det ikke mørkere med ommaling?


  • #5   18. jan 2019 Tja hvis maleren/værkstedet du har fået det lavet igennem er prof vil de måske lave det om..

    Det kan være svært og ramme en lak igen, især hvis der er metal i.
    Som der skrives fra en af de andre, så det som regel bedre og måle/skyde en del af bilen, også blande farven ud fra det.
    Det ikke sikkert man har gjort det, men bare gået ud fra farve koden.

    Der mange variabler i det, lak fabrikanter har forskel i deres farve nuancer selvom det samme farve kode.
    Når det er metal lak, kan der være farve forskel pga vinklen maling er blevet sprøjte på med.
    Så ja det kan være svært og ramme.

    Den bedste løsning ville nok være og tåge malingen sammen over skærmene og bagklappen men det self osse en højere pris.
    Er det en forsikrings skade?


  • #6   18. jan 2019 Tak Kent
    Nej det er en selvforskyldt skade.


  • #7   19. jan 2019 Det burde kunne laves bedre! Jeg ville ikke være tilfreds...

  • #8   19. jan 2019 havde givet det et skud med en klage, du kan kun få et nej jo

    min kammerat fik engang malet noget på hans 206...da maleren slog farvekoden op var der 8 forskellige nuancer at vælge imellem, så det var sgu lidt et gætværk smiley


  • #9   19. jan 2019 Yakup d

    Hvorfor svarer du ikke på #3
    Og om hvad du har lavet aftale med maleren.

    Du har jo åbenbart ikke spurgt maleren, da du afhentede den, og du spørger jo herinde.
    Umiddelbart skulle man jo tro at du har opdaget det efter du har afhentet kofangeren og montere den.


  • #10   19. jan 2019 Kunne man ikke starte med et billede der ikke var sløret?
    Hvem har sat kofanger på? Ligner noget går gammlt med mellemrum? Igen svært se på et så dårligt foto.


  • #11   19. jan 2019 Inden du maler fanden på væggen og klager over maleren, så prøv og kør forbi den lokale forhandler og studer de helt nye biler og deres lakforskelle. smiley Det er altid først EFTER skaden, man ser det. Det kan også tit være et helvede at justere diverse samlinger og pasninger, efter en skade, da folk går det hele krakilsk efter, hvor de måske aldrig før har lagt mærke til lygten gabte lidt, farven ikke helt passede osv. smiley

  • #12   20. jan 2019 Tak for jeres svar drenge I må
    Undskylde at jeg ikke har fået svaret.
    Men aftalen var at han skulle udbedre en selvforskyldt skade med et a1 reservedel og herefter male den så godt som man nu kan. Men han havde givet mig en rigtig god pris så jeg følte at jeg ville være utaknemlig at klage på stedet:/


Kommentér på:
Lak/farveforskel

Annonce