{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mazda mx3 100 amp sikring
  • #1   11. dec 2019

    profilbillede
  • #2   11. dec 2019

    profilbillede
  • #3   11. dec 2019 Sidste billede er taget fra en anden bil da det er sådan sikringen seer ud. og kan ikke finde nogle magen til

  • #4   11. dec 2019 hvordan i helvede har du båret dig ad med at knuse den på den måde? xD

  • #5   11. dec 2019 til at starte med maste jeg den med fingrene det er kun plastic jo. efter det brugt jeg en papegøje tang som gjurde det 10000 gange værre.
    og grunden til den sprang til at starte med er at jeg lige har købt bilen brugt og den har ikke startet i over 8 år men personen der ejede den før har ikke holdt rød til plus og sort til stel sorte ledninger kan nemelig også værre plus og det samme med rød kan værre minus på den her bil så skal lige have fundet ud af hvad der går til hvad når jeg har fundet mig en sikring mere.
    har puttet nyt batteri og olie og olie filter i mangler bare benzin efter at tjekke efter rust i tanken. og høre om benzin pumpe virker. hvis jeg har den sikring og smider benz i burdte hun starte.


  • Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    sep 2016

    Følgere: 2 Svar: 671
    #6   11. dec 2019 "Ikke startet i over 8 år"

    Hvad går den sikring præcist til?


  • Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

    Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.331
    #7   11. dec 2019 Prøv at skrue den 6mm bolt ud, man kan se ved det blå relæ, og den kan købes ved Au2parts til 50kr
    Original Pacific sikring


  • #8   11. dec 2019 Som der står er bolten skruet ud. ??

  • mikkel K
    mikkel K Tilmeldt:
    dec 2019

    Følger: 1 Svar: 80
    #9   11. dec 2019 Der sidder en bolt i hver side.. Den lokale mekaniker har dem

  • #10   11. dec 2019 Hva hver side kigger imorgen ??

  • #11   12. dec 2019 Det er hovedsikringen til generatoren
    Den vil altid springe når startkabler vendes forkert !
    Der sidder en skrue ind i polerne fra hver side !


  • #12   12. dec 2019 Ja fandt et billede fra før jeg købte bilen og det ene sorte kabel er ikke stel. Troede det skulle på minus polen fordo det var sort men skulle åbenbart på plus. ??

  • #13   13. dec 2019 Ja har så sat det rigtigt til nu og fundet en sikring der passer i. nu skal jeg bare have den startet. der er gnist og der er benzin og massere af comprosion men en ting er ikke rigtig siden den ikke starter. benzinen er godt 8 år gammel men lugter faktisk godt! og gnisten er blå og god og benzinen kommer til dyserne men tvivler på om dyserne sprøjter det ind i cylinderne smiley spændede project

  • #14   13. dec 2019 Kontroller om tændrør bliver vådr

  • #15   14. dec 2019 Har jeg og de er våde?? dog er der ikke gang i den. Dog lige efter der kom olie tryk på den startede den nsæten men slippeded nøglen smiley siden der har jeg ikke kunne få den nærmeste følelse af den ville starte den. Hoster ikke eller noget. Motoren køre bare rundt. Spændende project men er næsten 100 på at hvis jeg holdte nøglen der så havede den startet da den fik olie tryk men har prøvet 3 timer efterfølgende og den starter ikke Benzin pumpe virker også fint der er tryk og benzin. Den kan presse meget benzin på til dyserne hvilket den også skal

  • #16   14. dec 2019 Den har jo også stået stille i 8 år så kan værre noget andet ikkd for at nævne han har sat et alarm system i der har et liv af sit eget og er koblet igennem blink relæ osv jeg mener selv med nøglen ude kan den finde på at blinke til højre osv men jeg skal have den startet før jeg river alt det alarm halløj af da det kan værre sat på til at lukke strømmen til enten Benzin pumpe eller dyser eller ved tændingen.
    Bliver fedt når hun starter ?? skal nok finde fejlen på den gamle dame


  • mikkel K
    mikkel K Tilmeldt:
    dec 2019

    Følger: 1 Svar: 80
    #17   14. dec 2019 Har du prøvet at sætte ild til benzin.. Så kan du da hurtig se om det er blevet for gammelt

  • #18   14. dec 2019 Ja det antender meget nemt

  • #19   14. dec 2019 skal siges jeg kun har tjekke gnist på de 3 færste cylindere da min forlænger kun kan nå dem skal lige have lavet så jeg kan tjekke de bagerstte det er jo en v6, men den burdte kunne bare give en lyd fra sig på 3 af cylindernede enda køre nok bare ikke holde tomgang: D

Kommentér på:
mazda mx3 100 amp sikring

Annonce