{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.513 visninger | Oprettet:

motor stop under kørsel {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Har en suzuki Alto 2004 som er begyndt at gå ud når jeg for eksempel tager fart af og kobler ud, skifter gear og bremser for at dreje eller når jeg bakker og så sætter den i første gear og vil køre fremad. Den gør det ikke på hver tur jeg kører men ofte. Der er ikke noget med den går ud når jeg kører 50 og opefter. Nogen der har en ide til hvad der kan være galt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  motor stop under kørsel
  • #1   22. apr 2020
    kunne godt hver en dårlig stel ledning imellem motor og karrosseriet:)


  • #2   22. apr 2020 Okay det må jeg lige se på

  • #4   22. apr 2020 Det skulle det være få vi har sat nyt batteri på

  • #5   22. apr 2020 Det sker ofte amatører ikke får sat en af polskoene ordentligt på, og så kan der forekomme uregelmæssigheder som dem du nævner.

  • #6   22. apr 2020 Nå den er starte bør du enlig kunne tag polen af den køre i nu. Så bør ikke have noget med løs pol at gør

  • #7   22. apr 2020 Et interessant spørgsmål er vel om den gør det når du holder stille og evt bare kobler ud til frigear eller bare accellere let op fra stop.
    Sagt på en anden måde sker det primært når den taber fart ?
    Tænker lidt på for lav tomgang, eller hvis bilen ændrer retning. Sker det primært ved retningsskifte kunne godt lidt indikere at stel er lidt trist. Det er relativt nemt at lave en midlertidig stel evt både til chassis og motor. Der skal dog være en vis tykkelse i kablet.
    Mere klassiske spørgsmål, sker det med kun kold motor, kun varm motor, eller bare random.


  • #8   22. apr 2020 Vil lige prøve at vise min kammerat dit svar. Det er både i kold og varm tilstand men som regel i starten når jeg kører. Den gør det ikke så meget efter der er skiftet batteri men virker som om det er når jeg rører ved koblingen og ofte når jeg drejer. Kan få bilen i gang ved at slippe koblingen igen. Men utrygt at køre med. Mange tak for dit svar.

  • #10   23. apr 2020 ved bla flere ældre Suzuki og Toyota kan bla. smiley

  • #11   27. apr 2020 #10 jamen så er du jo en erfarende mand..

    med 30+ biler på bagen, så kan jeg kun sige at bestemt ikke alle biler kan kører uden batteri


Kommentér på:
motor stop under kørsel

Annonce