{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  euro 5 eller 6
  • #1   26. apr 2020 Jeg tror umiddelbart at de fleste dieselbiler fra 2015 er Euro 6?
    Personligt ville jeg køre Euro 6, da det er mere sikkert i forhold til at køre inde i byen.
    Men hvis der er en stor besparelse i en Euro 5, og du ikke umiddelbart tænker at du kommer til at køre i de store byer ret tit, så kan en Euro 5 måske være en fin ide...


  • #2   26. apr 2020 Min 208 bluehdi fra 15 er euro6 smiley
    Du kan slå nr pladen op i dmr og se det


  • #3   26. apr 2020 Tror ikke du skal være bekymret. Der går mange år før der sker noget herhjemme.

  • #4   26. apr 2020 jeg tror så osse at det er en euro 6, da det jo er en renault motor og de har haft euro 6 siden 2015 , hvilket stort set alle bilmærker har skulle have, da det er et eu krav for nye producerede biler.
    jeg ville klart gå efter så høj en eu norm som muligt


  • #5   26. apr 2020 Ok. Har læst lidt på nettet.
    Euro 6 begyndte de at lave i 9mdr 15.men denne er fra 8 mdr 15.har været inde på appen tjek nummerplade og der står desværre osse at det er en euro 5. Øv, ved ikke om jeg skal springe fra så


  • #6   27. apr 2020 Personligt ville jeg ikke være så nervøs. Ud fra rygterne, så bliver det I første omgang biler op til og med euro 4 der vil blive forbudt i storbyerne, hvis det bliver til noget i DK.

    Hvis du sover bedre om natten med euro 6, så køb det i stedet.


  • #7   27. apr 2020 Der er lidt at spare på en euroV da den ikke skal have AdBlue som alle euroVI vist nok skal, ved godt det ikke er mange penge, men jeg skal hælde 16 eller 18L på hver 27.000 ca smiley
    508 får samme mængde dog hver 12.000


  • #8   27. apr 2020 #7 tror du kan finde andre ting der giver en større besparelse end adblue.... det koster under 6 kr. pr. liter
    Med dit forbrug på 16-18 liter pr. 27.000 km kører den 1.500-1.700 km pr. liter adblue.

    Min Citroen Jumper kører 7.500 km pr. 9.5 liter adblue hvilket er en udskrivning i omegnen af 50-60 kr........ Tænker at det nok går rent økonomisk.


Kommentér på:
euro 5 eller 6

Annonce