{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.239 visninger | Oprettet:

Servostyring og esp vw golf 5 2007 {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg kom kørende ned af en grusvej i min VW Golf 5 1,6 fsi benzin og holder så stiller for at sætte min kæreste af da jeg så køre igen begynder bilen at lyse i esp lampen og jeg kan ikke slette fejlen igen, Jeg får en fejlkode der hedder 0519 CAN-DATABUS og en fejlkode der hedder 059B BREMSETRYKSENSOR ELEKTRISK FEJL I STRØMKREDS, jeg har så haft batteripolen af og pludselig lyser den også for servostyring??
jeg har haft Bosch tester på bilen og fejlene kan ikke slettes.
Nogen der har prøvet noget lignende eller ved hvad der skal gøres


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Servostyring og esp vw golf 5 2007
  • #1   3. nov 2020 ang servo prøv at køre en tur og se om det ikke kommer til at virke igen, kør ca 20 km i timen og lav fuld udsving i rattet flere gange til hver side. ang det med den bremse tryk sensor den sidder i abs blok pumpen/styring. så er den gået til skal du have enten renoveret din abs blok eller have den udskiftet. prøv lige at tjekke om dit bremselys virker i bag lygter. Har prøvet engang hvor den bremse tryk sensor fik fejl, pga af den bremse lys kontakt ved pedalen var gået til. Og ja fejl på bremse lys kontakten ved bremse pedalen inden i bilen, burde ikke give fejl på selve bremse tryk sensoren i abs blokken. men som sagt har prøvet det hvor fejlen var den kontakt. tjek også at ledning og stik til din abs blok er ok og at den får strøm/minus som den skal og der ikke er noget iret der plus at alle sikringe og det er ok der til.

Kommentér på:
Servostyring og esp vw golf 5 2007

Annonce