{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pendlerbil
  • #1   1. dec 2021 De kører rigtig fint, men ved mindre du nærmest kun kører motorvej havde jeg fundet noget med automatgear, når nu det er en pendler bil smiley

  • #2   2. dec 2021 Jeg ville ikke have nogle bekymringer over at købe sådan en. Jeg kender ikke til diesel motorene, men generelt er Honda driftssikre og problemfrie. Jeg købte en ny Accord i 2019 og der her ikke været nogen problemer overhovedet.

    Det eneste jeg synes jeg kan sige af negative ting er, at de har ikke så lange service intervaller som mange andre biler. Min skal til service for hver 10.000 km (eller 1 år) og så vidt jeg ved, er reservedelspriserne vist i den dyre ende (gør dog ikke så meget hvis de holder længere). Nåja, og så kan man vist kun få Civic med CVT gear hvis det skal være aut. gear.

    De nye Civic/Accord har fået et kæmpe løft især i kabinen, og de er stadig blandt de bedst kørende biler i segmentet.


  • Kim K
    Kim K Tilmeldt:
    jun 2003

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 341
    #3   2. dec 2021 Jeg kender ikke seneste aftapning af Civic på egen krop, men har ellers kørt Civic i over 30 år. Jeg kender ikke serviceinterval for Diesel, for min benzin fra 2014 er det 20.000 km eller 1 år. Den fås i øvrigt med automatgear, men er sandsynlig svær at finde (både ny og brugt). I testen her bliver CVT ikke nævnt med et ord, så jeg går ud fra det er en traditionel type automatgear. https://www.motorsiden.dk/Biltest%202019/Honda%20Civic%2016%20i-DTEC%209AT%205d%20Prestige%20Navi.html


Kommentér på:
Pendlerbil

Annonce