{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

Golf 4 vr5 ujævn i tomgang {{forumTopicSubject}}

Hej derude, jeg har en golf 4 vr5 gti med 170hk. Den har kørt upåklageligt de 3,5 år jeg har haft den, indtil den fra den ene dag til den anden går meget ujævnt i tomgang, og har mistet al træk kræft.

Jeg har skiftet 2 knastfølere, tændrør/ tændspoler som den meldte fejl på - men uden virkning.

Jeg har i overvejelserne tænkt og tjekke kæden, da jeg umildbart ville tænke det kunne have noget med den og gøre men ved ikke om der er nogen herinde der havde et andet forslag?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 4 vr5 ujævn i tomgang
  • #1   18. feb Man skal huske på, at bare fordi en tester siger noget er defekt

    Kan der nogen gange ligge noget andet til grund for det.

    Så uden fejlkode og at stå med bilen
    Så man kan fejlsøge, så kan det være svært og hjælpe.


  • Bent B
    Bent B Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 57
    #2   18. feb Er det fejlen: "camshaftsensor signal out af range" Den har jeg også haft, skiftede først sensor, hjalp ikke. Den har nok "hoppet en tand", start ikke motoren før det er fixet. Når den har "hoppet en tand", kan bilen stadig starte, to tænder, så ryger der ventiler. Desværre er der to kæder, og de sidder på bagsiden, så motor ud, eller gearkasse af..

  • #3   18. feb Du kan time den, dvs sætte den på mærkerne, og hvis ikke der er overensstemmelse mellem mærkerne, så er den ude af takt og kræver øjeblikelig indgriben, da det ellers kan blive virkeligt dyrt når først det siger SKRALDEBANG.

Kommentér på:
Golf 4 vr5 ujævn i tomgang

Annonce