{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
497 visninger | Oprettet:

Knaster og større indsugning {{forumTopicSubject}}

Jeg er kommet dertil hvor jeg vil have nogle flere heste ud af min golf og så ville jeg høre hvad knaster og stor KR indsugning kan give af hkf?
og om hvad der evt. ellers kunne laves som ikke koster det helt store

Og hvad det cirka koster...

Hvís der kommer andre knaster eller noget på sluger den vel også en del mere benzin? men vel ikke såen helt vildt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knaster og større indsugning
  • #1   12. aug 2005 Den bruger mere benzin, jo.



  • #2   12. aug 2005 ja den bruger mere fordi der er jo mere åben får vintilerne. knaster kan måske give dig 12 hk hvis du er heldig, det er efter min erfaring..

  • #3   12. aug 2005 50 hk det tror jeg næppe... ved ik hvad prisen er men ca 15.000.- ville jeg skyde på smiley

  • #4   12. aug 2005 når du nu er igang med at skille topstykket ad, kan du lige så godt få bearbejdet det. + få slebet sædet på ventilerne.. med disse indgreb er øger du flowet i motoren væsenligt så alle andre tun dele giver meget mere.
    bearbejdningen giver vel 30 hk og koster vel 3000kr.
    når du lægger det sammen med skarpe knaster, banan manifold og filter får du en meget hidsig bil.. næste skridt vil være en chip og nogle smedede stempler der øger komprimitionen(eller hvordan det staves)
    eller du går den anden vej og sænker det og montere turbo.... tjek selv hvad du helst vil www.powerpage.dk



Kommentér på:
Knaster og større indsugning

Annonce