{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.403 visninger | Oprettet:

benzin pumpe eller relæ, ve PF kode. {{forumTopicSubject}}

Efter en køretur blev bilen parkeret og 3 timer senere kunne den ikke starte.
Kiggede alle sikringer efter, Fordeler dæksel og rotor. Alle tændrør ude og efterset for gnist (alt ok).

Men hvad jeg husker, så når man drejer nøglen om til tænding (uden og starte), så vil man kunne høre pumpen starte/sætte tryk og et lille klik fra et relæ el. lign.

Der er så ingen "elektriske" lyde what so ever, når man sætter tænding på.

Hvad er det mest sandsynlige der er stået af ?
Håber på et relæ et sted.

Motor:
PF uden ændringer, 1988. (sidder i vores passat GT).


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  benzin pumpe eller relæ, ve PF kode.
  • #1   16. jan 2011 du burde kunne høre pumpen når du sætter tænding på... hvis den virker altså

  • #2   16. jan 2011 Ja på en PF med elektronisk indsprøjtning, skal pumpen køre når du sætter tænding på.

  • #3   16. jan 2011 Har også svaret dig på Golf2.dk

    Dit benzin relæ er trukket af din motorstyring, så det kan være mange ting.

    Tænding til din motorstyring, motorstyringen, signal fra din motorstyring, relæet, sikring til pumpe, forbindelse til pumpe, pumpe, ..


  • #4   16. jan 2011 Takker mange gange.
    Sjovt nok da jeg satte mig i bilen for og skubbe den i garage i dag, ville jeg da lige prøve og den sprang i gang som aldrig før.

    Hvad dette kan skyldes ved jeg overhovedet ikke, men som du skriver Rasmus kan det jo være flere steder fejlen "var".

    Da det jo så er gået over til en periodisk fejl (den første for bilen), så er det jo lidt værre, men også lidt nemmere og fejl finde, da ikke alle komponenter kan indeholde en periodisk fejl.


  • #5   19. aug 2011 Hej Jonas..
    Min golf vil heller ikke starte lige pludslig som du har haft med din golf. hvad var problemet på din?? jeg kan heller ikke benzinpumpen køre..


Kommentér på:
benzin pumpe eller relæ, ve PF kode.

Annonce