{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af zafira a
  • #1   6. nov 2011 mine forældre har en 2,0 DTI fra 01 den har der aldrig rigtig været problemer med.
    der har været en auktion på deres forbro så tjek evt. om den er skiftet?.

    mine forældre overvejer at sælge deres hvis det var noget.


  • #2   6. nov 2011 Hmm, det er nok ikke lige de mest attraktive motorvarianter du kigger på der, personligt vil jeg mene 1,6'eren er for lille til en Zafira og 1,8 er lige på kanten, begge maskiner er ikke noget og råbe hurra over, mindes det er de samme som blev brugt i Vectra'erne også, de har sine fejl.

    Men en Zafira i sig selv, er en super bil rigtig praktisk og behaglig at kører i smiley


  • #3   6. nov 2011 hold dig fra en 1.6´er den er satme ringe og ustabil... + kæmpe olieforbrug...

    Der er garanti på gennemtærring af forbro på de fleste af dem ja.. fordi der er / har været kampange på astra, zafira forbro.

    Bøsninger i bagenden, rust, motorlampe... det kan nemt være en dyr omgang på en opel hvis en motorlampe lyser.. det kan nemt skyldes defekt styrboks..


  • #4   7. nov 2011 Ja og den med styreboksen er primært på 1.8, den som hedder x18xe1.

  • #5   7. nov 2011 Ja og den med styreboksen er primært på 1.8, den som hedder x18xe1.

Kommentér på:
Køb af zafira a

Annonce