{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chiptuning af polo 6n
  • #1   18. dec 2014 Det giver ingenting at chiptune en suge-benziner.

  • #3   18. dec 2014 Meget modent Tommy..

    Det kan godt lade sig gøre men resultatet vil ikk være tiden og pengene værd..
    Effekten du vil få ud af det vil ikke være så mærkbar.


  • #4   18. dec 2014 smiley

  • #5   18. dec 2014 ebay har nogle chips til 1.6 motoren med 75hk... de koster ca 300,- og skulle give 5 til 8 hk men om resultatet kan mærkes ved jeg ikke men det er da et forsøg værd

  • #7   18. dec 2014 Tommy så skriv det i stedet for..
    Vi her på bg deler den samme interesse, så vi bør respektere hinanden, og hvis det nu er en 6N gutten her gerne vil ha, så respekter hans valg og hjælp ham i stedet for og kom med sådan en kæk kommentar.


  • #9   18. dec 2014 Ja det er jeg enig i. Vil min hive heste ud af sin N/A bil skal man have sin pengepung iorden.. Man dobler ikk lige sine hk. for 1500kr som på scooter

  • #10   18. dec 2014 nu er det jo ikke lige min første bil, og det er ved og være et par dage siden jeg har kørt knallert.

    det er jo desværre en mørk og glat tid vi går i møde, så min mc er kommet i vinterhi, poloen er købt som en vinter bil, men når jeg går fra og have 100 hk på to hjul, til og have 75 hk på fire hjul, så er der jo en hel del forskel, og derfor ville jeg godt man kunne få poloen til og yde lidt mere.

    men det er godt og se du er så klog, du ved simpelthen af alle unge mennesker tror man bare lige smider et powerfilter på og så kører den hurtigere, det var ikke min plan.

    jeg kunne bare godt bruge 10-15 hk mere i min bette polo.


  • #11   18. dec 2014 Nu ved jeg ikk hvem du referere til med man tror powerfilter gør end bil hurtigere. Men den typer er jeg ikk som tror man er pro tuner pga. brian filter montering..

    Men vil du ha 10-15 heste så gi den bla. bananmanifold og komplet andet udstødning, andre knaster, lettere svinghjul, plan toppen osv. hvis du begynder på sådanne ting kan du nok mærke forskel hvis du så også giver den en ORDENLIG chip og ikk de der billige e-bay skrammel..

    Men tvivler på du vil bruge så mange penge på en vinterræser.. Men det er jo self dit eget valg


  • #12   18. dec 2014 Men ang det powerfilter skal det lige siges det gav en del på min Ford Sierra..
    Og jov det blev testet! Så ikk noget jeg bare tror..

    Men det har også noget med placeringen og gøre.. Det skal side så det får koldt luft og hvis man bruger alurør skal de ikk side op af en varm motor eller manifold for så bliver røret varmt og laver luft temperaturen om mens luften flyder igennem røret.


  • #13   18. dec 2014 Den billigste vej til lidt flere heste i sådan en bil, er vel at finde en 1,4 liters 16 V Polo motor fra en ophuggerbil - Mener at den yder omkring 100 HK standart i en 6N.. Sådan en motor burde være til at finde, uden det koster en formue smiley

  • #14   18. dec 2014 smid da en 1.6 gti motor i.. den har 125.

  • #15   19. dec 2014 Frederik det er rigtigt nok men 16v gearkasserne holder ikke

  • #16   19. dec 2014 Det kommer da helt an på hvordan du kører den. Og om den har været renoveret før

  • #17   20. dec 2014 de ryger altid ved omkring 80.000, 170.000 og 250.000 og skal renoveres ... og efter de 250.000 skal lortet bare ud for der er de ik mere værd på nogen måde... det er en fejl på dem som vw ikke har kunne gøre noget ved... de første to år efter de kom ud og folk opdagede fejlene trak vw dem tilbage og betalte første renovation men det gør de ikke mere... min svoger arbejdede hos vw dengang... 16v gearkasserne er noget skod... jeg købte en polo 8v for et halvt år siden hvor der sad 16v gearkasse på og den stod af i sidste uge ved 252.000km ... har dog skiftet til 8v gearkasse igen og nu er bilen ikke så kvik mere men nu holder den i det mindste... ventede bare på at det ville ske...

Kommentér på:
Chiptuning af polo 6n

Annonce