{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tuning til vr6...?
  • #1   9. dec 2006 Ja du kommer langt med tryk på sådan en.
    Det kommer helt an på din pengedreng


  • #2   9. dec 2006 iznogood... smiley he he, ja men han er også imponeret over en bil kan flyve 6 meter op i luften når den "kun" kører galt med 180 kmt.

  • #3   9. dec 2006 Tjek min vr6 under min profil den har fået hele turen vedr. NA tuning!

  • #4   9. dec 2006 www.jvk-tuning.dk

    Ikke det billigste sted men 100% kvalitet og kanon service !! Har købt flere ting der og er meget tilfreds og køber der igen!!

    Tjek selv Jacobs egen vr6 med turbo + den han har lavet som projekt og solgt !! De er begge her inde på bg!!

    Vr6 med tryk det trækker ;-D


  • #5   10. dec 2006 Jeg kan sælge dig et helt sæt til tuning af vognen:

    Sættet indeholder:
    262graders Sportknastssæt + Sportsventilfjedre
    Bananmanifold
    Sportstoppakning - (hæver kompressionen 0.5 point - > 10.5:1)
    Man kan forvente indtil 25HK mere end std. (dvs. op omkring 200HK)

    Prisen er 8250kr.
    http://webshop.nordicturbo.dk/products/productinfo.aspx?productid=2004&MenuItemID=

    Det er lagervarer, klar til afhentning eller forsendelse.

    Ellers er der turbovejen, hvor du for omkring 15.000kr. kan købe dele, så du kan lave ca. 265-270HK.
    Det stiger hurtigt derover.. bruger man f.eks. 10.000kr. ekstra, så kan 350HK nåes..

    Med Venlig Hilsen
    Niels Høj
    www.nordicturbo.dk


  • #6   10. dec 2006 Som de andre også anbefaler, vil jeg også sige Turbo, du kan hive mange kræfter ud af din vr maskine. Før du starter, så beslut dig for hvor meget effekt du vil have ca.. og så spar pengene sammen, det koster knapper, men er det hele værd..

    ihvertfald min mening..!! mvh Oliver og god fornøjelse.



  • #7   14. dec 2006 Du skal helt klart vælge turbo kit fra HGP... Det holder aller bedst... plus du kan syne bilen med det.

  • #8   14. dec 2006 Et hurtigt regneeksempel :

    Garrett GT32 Turbo
    Støbt turbomanifold
    Mellemlægsplade (med 2 pakninger på hver side, så sænker den til kompression 8,5:1)
    Intercooler type A + diverse silicone rør
    Bosch Benzindyser
    NGK racing turbotændrør
    3" Forrør
    Åbent skumfilter

    Så er prisen for disse dele omkring 17500kr. og her kan man lave ca. 300HK
    Der mangler kun et par rør til at lave trykrør af.

    Næste skridt er ny benzinpumpe og ny indsugningsmanifold, og så kan man lave indtil turboens og udstødningens formåen.

    Ønsker man derudover nye smedede H-profil plejlstænger, så kan disse købes til 6500kr. for et sæt, og så holder de til +600HK

    Man skal dog under alle omstændigheder have en bedre udstødning på end normalt.
    En færdig 2½" står i pris fra 3750kr. inkl. moms
    eller 4500kr. inkl. moms, hvis det skal være en lidt mere speciel type. Det er dog begge i komplet rustfri.

    Der skal i løbet af februar bruges en VR6 testvogn, som der skal serieproduceres færdige sæt ud fra.
    Det er dog kun den første bil som kan blive testbil.
    På sigt bliver det lavet med færdige siliconeslanger ligessom f.eks. HGP levere med.
    Testbilen bliver monteret med det færdige sæt til en ekstra fordelagtig pris.

    Det samme gælder for folk der har en Golf 4 VW R32 eller Golf 4 V6 24V, der skal også bruges en enkelt testbil af hver type.

    Med Venlig Hilsen
    Niels Høj
    www.nordicturbo.dk / www.euroturbo.net

    Og god jul.. smiley


Kommentér på:
tuning til vr6...?

Annonce