{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
450 visninger | Oprettet:

Motor / køre problemer (e30) {{forumTopicSubject}}

Hej ,

Ja jeg har nu efter hånden prøvet og spørge et par gange om nogle ting og har fået rigtig god hjælp.

Men vi har problemr med en e30 med følgende "motor opstæning"

Eta bund
320 top , luft masse måler, motor styring benzin pumpe og indsugnings manifold
325 knast, tænding og komplet udstødning

Men den går lige som ud men man kan høre motoren kører, men der er ingen reaktion på man giver gas, og hvis man fyrer den af så pludre den lidt inden man skifter gear. Den så dør som beskrevet oven over.

Er der nogle der ved hvad det kan skyldes , og sker der noget ved at motor styring osv er fra en 320i?

Håber det er til og læse og ikke for rodet og langt

På forhånd tak til dem som kan / vil hjælpe , da vi skal kigge på den i aften (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motor / køre problemer (e30)
  • #1   5. dec 2008 Jeg tror det ville være en rigtig god idé at få fat på en rigtig motorstyring, med alle de forskellige dele du har sat sammen, så vil du kunne justere diverse benzin og tændingskurver, og så stopper den sikkert også med at pludre når du skifter gear smiley

    Tror ikke det er alt for godt at køre rundt med en 320 motorstyring, slet ikke og fyre den af, tror den køre alt for mager blanding med alt det du har lavet ved motoren.

    Men plejer man ikke at smide et 325 topstykke på en eta bund istedet for 320?


  • #2   5. dec 2008 Er det ikke bare generelt med BMW

  • #3   5. dec 2008 Lasse Civic Turbo til salg N

    Lyder til jeg må ha fat i sådan en motorstyring så , Du har nok ret,
    Jo det ville jeg også mene man plejer, men jeg har bare købt den , med den motor, undre mig lidt man køber et helt nyt orginalt topstykke til en 320 og ik en 325i , men det kommer nok til sommer.


    Bjarke Jensen V

    Godt og kreativt svar !


  • #4   8. dec 2008 en eta kan godt køre med en 320 box hvis der er brugt dyser fra en 325... så er det ikke helt ved siden af, men det køre nok ikke 100% men kan køre... køre du med 320 dysser får den alt for lidt benzin...

Kommentér på:
Motor / køre problemer (e30)

Annonce