turbo air trim forklaring. {{forumTopicSubject}}
Ja har siddet og kigget på turbo med forskellige og kan sku ik lige helt se noget logisk sådan lige i det. har set på to styk som eks. til denne tråd. Begge truboer er en gt2860 bare med forsekellige trim.
den ene er en turbo som har max 360hk med dette trim
COMPRESSOR WHEEL
- EXDUCER: 60.0
- INDUCER: 44.6
- TRIM: 48
- A/R: 0.60
TURBINE WHEEL
- EXDUCER: 47.0
- INDUCER: 53.8
- TRIM: 76
- AR: 0.64
den anden er en 420hk turbo med dette trim.
Compressor Wheel
0.60 A/R Cold Side
Ind: 54.00 mm
Exd: 70 mm
Trim: 60
Turbine Wheel
.64 A/R
Ind: 52.90 mm
Exd: 45.47 mm
For den som har højst har mindre turbine med større compressor hjul. men håber der en som kan give en god og forståelig forklaring.
Hilsen rasmus
dec 2006
Følger: 43 Følgere: 51 Biler: 4 Emner: 97 Svar: 1.976
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 39 Svar: 2.940
Se her:
http://www.moddedmustangs.com/forums/general-tech/628-turbo-size-r-trim.html
Kort fortalt vil et højere A/R give en senere levering af tryk.
feb 2006
Følger: 50 Følgere: 48 Biler: 2 Emner: 117 Svar: 1.812
turbo air trim forklaring.