{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

massive audio forstærker {{forumTopicSubject}}

hey

jeg har planer om at bruge en 5/channel forstærker til mit projekt med 6.5" front højtaler sæt samt et 6.5" rear højtaler sæt og en 12" bas.....

hvis jeg bruger den her forstærker: http://www.dnacaraudio.co.uk/massive-audio-amplifier-p-950-5/

hvor meget og hvor lidt skal jeg så bruge af rms til mine højtaler.

samt har et originalt headunit DVD90 til min bil som jeg ikke vil skifte ud da der er originalt navi og vil ikke miste det originale oem look men der er ikke rca udgang hvad skal jeg så bruge for at få det koblet op til en forstærker...?

er der ikk noget med man kan få en converter som laver ens højtaler udgange om til et rca signal og hvor mange rca signaler skal jeg bruge til den forstærker jeg har tænkt mig at bruge...?

på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  massive audio forstærker
  • #1   29. aug 2010 Vil klart ik anbefale den serie fra massive, var importør af dem for nogle år siden og de gik istykker fra en side af smiley så faktisk hellere smutte ned i fætter hansen....

  • #2   29. aug 2010 for at svare på hvad du spørger om så har du jo 4x100 watt i 4 ohm så er det det du skal gå efter. men ja altså hvis du sætter en støre højtaler til kan du højst sansyndt ikke spille den op til max og hvis du sætter en minder i og ikke indstiller dit anlæg ordligt så kan du springe det. men med diskant og mellem toner er det ikke helt så vigtig som med bassen
    og der har du 550 rms. så ville jeg nok gå efter en bas med 400-500 rms


  • #3   29. aug 2010 har ikke specielt mange erfaringer med massive grej... Men allerede ved at kigge på specs lyder den noget overdrevet kontra 80 amperes sikring... Regn med cirka den halve effekt rms... Så 4 x 50 i 4 ohm, og 250 watt i 2 ohm... Køb en forstærker der holder specs... Evt Eton Pa 4506...

Kommentér på:
massive audio forstærker

Annonce