{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.376 visninger | Oprettet:

Større bil vs lille bil {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen min kæreste og mig har en lille dejlig Fiat panda fra 2011 som vi er meget glade for, dog har vi lige fået tilbudt at købe min mor og papfars peugeot 307 stationcar til 25.000 kr det er en diesel med 150 HK. Min mor har fået tilbudt lidt mere hos en bilforhandler for bilen men vil give os den billigere og har ydeligere tilbudt at betale et års vægtafgift for os.

Det er en rigtig fin bil som jeg selv har kørt i mange gange, dog er jeg også rigtig glad for min egen lille bil f.eks fordi den er rigtig god til by kørsel og passer til vores behov.

Dog er det sådan at min kæreste lige har fået et arbejde i en anden retning end mit arbejde og så ville en bil nummer 2 være god at have?

Hvad havde i gjord?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Større bil vs lille bil
  • #1   1. sep 2017 Det er da kun jer der ved om det er en god ide med to biler smiley smiley

    Har selv to biler og firmabil og bor alene. Om det er godt, tja det som man tager det, men det er hyggeligt smiley


  • Kim P
    Kim P Online Tilmeldt:
    sep 2016

    Følgere: 2 Svar: 676
    #2   1. sep 2017 Skrottet Panda´en, og takket nej til Peugeot´en.

  • #3   1. sep 2017 hehe er der nogen som kan huske det her http://politiken.dk/indland/art5696570/Frygten-for-brand-i-Peugeot-biler-breder-sig

  • #4   1. sep 2017 Hvis i arbejder i hver jeres ende af byen eller i to forskellige byer er i nødt til at have to biler eller som minimum et rejsekort hvis det kan betale sig og der ikke er for langt... Hvis pandaen passer til jeres behov havde jeg ikke valgt peugeoten som bil nr 2 pga størrelsen på den og den højere vægtafgift, men nok noget mindre i stil med pandaen der i forvejen opfylder jeres behov... Hvis ikke i har brug for en større bil men bare en ekstra bil så køb en lille så i ikke smider 25kg efter en bil der højst sandsynligt ender med at blive for dyr... Har selv en lille Renault Clio 1.5 DCi turbo diesel fra 2005 og den klare det fint for mig, konen, knægten og en fuld oppakning til en forlænget weekend og går 22 km/l og de er til at finde for 10-15.000 i stedet og vil kunne opfylde jeres krav fint i stil med pandaen så kig i lidt mindre biler i stedet som i kan bruge på længere sigt i stedet for en stor fordi i bare skal have en til smiley

  • #5   1. sep 2017 Så er Christian på spil igen..

  • #6   1. sep 2017 Kim: tag dog og luk.

    Daniel: hmm du siger noget tak smiley vi har snakket om en c1 til kæresten.

    Thomas: Hvad mener du? smiley


  • #7   1. sep 2017 Den har ikke 150hk hvis det er den fra billedet, så er den kun registeret som en 90hk.
    Iøvrigt er den temlig dyr i grønafgift 3170kr Halvårligt


  • #8   1. sep 2017 C1 er ikke en dårlig bil, bare sørg for at finde en med service bogen iorden og med så meget synstid som muligt så i får mest for pengene smiley jeg havde i hvert fald valgt en mindre bil en Peugeoten men god jagt, håber i finder noget i bliver glade for smiley

  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #9   1. sep 2017 Hej ChristianFChristian:)LiselotteHLouiseJ.
    Hvorfor slettede du alle dine tidligere indlaeg ?
    Fik du tunet din smadrede Panda ?


  • #10   1. sep 2017 Christian - det jeg mener er at det er for let at genkende dig.

  • #11   1. sep 2017 v8 lover, jeg husker godt deres brandbombe modeller... jeg har hentet en del brændte pegøjter... men skidt så er det jo pludselig en god pegøjt..

  • #13   1. sep 2017 nej de havde flere modeller der brændte en overgang. har hentet både c5 og c3.. så var der en lokal der mente deres 406 også måtte brændes, men den gik så ikke... eller jo den brændte fint men forsikring ville nu ikke erstatte den.. smiley

  • #14   1. sep 2017 Min fik skiftet ledningerne til Adblue da de kunne sætte ild ved kollisioner, Peugeot i indkaldte den selv smiley

  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 606
    #15   2. sep 2017 Det er da dig der hed Liselotte H og var 29 år for en måned siden herinde smiley

    Dengang endte du vist også med at smadre din Panda og mente, at du kørte som du havde lyst til og det skulle den kunne holde til.

    Så er du sikker på, at I kan styre en Peugeot med 150 heste? smiley


    Jeg må nok kalde troll på den her


Kommentér på:
Større bil vs lille bil

Annonce