{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af første bil.
  • #1   2. feb 2013 BMW E36 eller E46 325i Coupé smiley

  • #2   2. feb 2013 Golf IV! Verdens bedste bil, og sindssyg billig og nem at vedligeholde.
    Bare huskat kigge efter rust på bagklap og hjulkasser smiley


  • #4   2. feb 2013 Kunnevære muligheder! smiley
    - det skla være noget, med nogen kræfter i!!


  • #5   2. feb 2013 Chris B, nu det jo sån lidt om folk har gode råd eller erfaringer, ellers er der sgu mange biler man skal igennem!

  • #7   2. feb 2013 Du kan ikke bruge folks erfaringer til ret meget, de fleste erfaringer er baseret ud fra smag, sæt dig ind i tingene, læs en masse tests og se på de forskellige mærkers historik ifbm driftssikkerhed ol. Og køb med hjertet men hav fornuften med..

  • #8   2. feb 2013 Honda Civic 1,6 Vti. Sjov, fantastisk og perfekt første bil

  • #9   2. feb 2013 Køb en ny bil. Eventuelt en Ford Ka til 69.800

    http://www.ford.dk/personbiler/ka


  • #10   2. feb 2013 Synes bare fordi ka, ligner den nye fiesta, som har været i tørretumbleren. Så skulle det være en Up! smiley

  • #11   2. feb 2013 Så hellere Citigo.. Mere udstyr med i prisen - og jeg synes den er pænere..

  • #12   2. feb 2013 Synes personligt bare at Up'en er den eneste fede, nye mikrobil! smiley

  • #13   2. feb 2013 Haha ja.

  • #14   2. feb 2013 Det jo ligesom at sige at Aygo, C1 og 107 er ens..
    Hvis du eks ser fronten af Up!. Den har ikke nogen grim lille grill, Bagageklappen er med glas og det giver den et mere fedt look.
    Også står der VW på og ikke Skoda..


  • #15   2. feb 2013 Citigo, UP og Mii er mere ens end dem du nævner.

    Jeg synes den grimme lille grill er meget flottere end fronten på UP. Smag og behag.

    Og mærket på grillen er jeg 100% komplet ligeglad med.

    Glasbagenden på UP gør netop at den ligner de andre Aygo-søstre. Det er i mine øjne hæsligt.


  • #16   2. feb 2013 http://www.tuningnews.net/news/120311a/Skoda_Citigo-311.jpg

    http://carguideblog.com/wp-content/uploads/Volkswagen-Up-compact-car-13.jpg

    Up! ligner i mine øjne meget mere en lille microbil / ellert på fronten. Men smag og behag er jo forskellig..


  • #17   2. feb 2013 Gå nu ikke ud og brug 50.000 på en Golf 4, folk forlanger overpris for dem, så kan du lige så godt købe en brugt ved en forhandler, som er original.

    Men jeg synes du skal finde de biler der er pænest (efter din mening), tag ud og prøvekør dem, og beslut dig. Og folks meninger kan ikke altid bruges. Nogen er til Toyota andre er til VW, sådan er livet - Og folk hader altid en eller anden bil, fordi de har haft dårlige oplevelser, og det har de lov til. Nu har jeg prøvekørt en Polo 9n, lad mig sige det sådan her, JEG sad mega dårligt i den, og fik ondt i ryggen af at køre under 5 km i den. Så den passede slet ikke til mit behov, hvorimod den måske passer bedre til dig? Ville det så ikke være dumt at høre mig sidde og sige den er lort at køre i, hvis den passer helt perfekt til dig?

    Men søg i forummet, der er mange indlæg omkring dette. Ellers søg på google efter svagheder ved de enkelte biler, så er jeg sikker på du finder noget specifikt omkring den bil du overvejer smiley


  • #18   2. feb 2013 Prøvekør forskellige biler! Det er virkelig mit bedste råd til dig. Man ser sig hurtigt blind på en bil når man er ude og se på den. Ved at prøvekøre forskellige biler har du lidt at vælge imellem, og det kan være du skifter mening. Det ville være lidt øv at gå ud og bruge 50.000 på en bil, og så prøve en af sine venners bil som er lidt mere lækker at køre i.

  • #19   2. feb 2013 Personligt hader jeg golf, har nu prøvet et par stykker. Kig efter Bmw e36 325i coupé. For 50 kilo kan du finde en rigtig pæn! Men det her er bare min mening:) du vil høre mange forskellige meninger fra folk:)

  • #20   2. feb 2013 Som 18 årig bør man nok finde en, som ikke koster 5000 om året i grøn-afgift og 10.000 om året i forsikring - og kører lidt mere end 9 på literen. smiley Med mindre man er millionær, naturligvis.

  • Simon J
    Simon J Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 2
    #21   2. feb 2013 Kommer jo helt an på hvad du er til og hvad du forventer af bilen???

    - Hvor langt skal du køre om dagen?
    - Skal den være økonomisk?
    - Hvor meget spiller driftsikkerhed og komfort ind?
    - europæisk vs asiatisk?

    Det jo en masse ting man skal gøre op med sig selv, og gør det meget nemmere at komme med forslag?? smiley


  • #22   2. feb 2013 Erik. Havde ikke problemer med det, da jeg var 18 smiley Så nu er det underordnet, når han ikke nævner ikke økonomi og lignende. Han vil jo have en hurtig bil, det koster jo:)

  • Sorte Slyngel™
    Sorte Slyngel™ Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 2 Svar: 25
    #23   2. feb 2013 Prøv alle de biler du kan i den prisklasser og få afstemt dine forventninger. Et alternativ kunne være en Fiat Grande Punto 1.2 eller 1.4. I mine øjne en god stabil begynderbil.

  • #24   2. feb 2013 Honda Civic Vti, De køre enda bedre end en gammel Golf 4 gør smiley
    Også kan de godt rykker sig smiley


  • #25   2. feb 2013 skal det være sjovt skal det være Seat Leon mark 1 eller Golf IV 1.8 20V Turbo eller TDI.
    har kørt Up og Ka og må indrømme jeg bedst kunne lide Ka´en.
    eller har jeg altid fundet mercedes som en extrem dejlig bil. og BMW er vokset på mig så en E46 kunne være et godt bud en 318i er sku fin som begynder bil.
    ellers er har ALTID være super glad for Japanere


  • #26   2. feb 2013 Jeg skal køre omkring 20-30 km om dagen, drift sikkerhed, er selvfølgelig vigtig, men mere fordi jeg ikke vil mangle den hele tiden. Er sgu egentlig ligeglad med hvor den kommer fra, bare den har nogen kræfter, ser godt ud og selvfølgelig er komfortabel.
    Men jeg kan da se jeg må ud og prøve ved nogle forskellige! smiley
    - takker!


  • Simon J
    Simon J Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 2
    #27   2. feb 2013 Dvs. 10.000 om året i km ca. det jo ikke slemt, så kan den jo også sluge lidt.. men som nogen siger herinde prøv en 325, ellers vil jeg nu også tilslutte mig VTI fansene smiley

    eller måske en A3 turbo. smiley


  • #28   2. feb 2013 Tak! smiley

  • #29   5. feb 2013 Jeg har lige stået i samme dilemma.
    Golf IV eller Sat Leon.
    Hmm... samme motor og ellers samme bil, men jeg synes at Leon'en er pænere, og så er den jo lidt større..
    De koster det samme at have og også i indkøb smiley Prøv dem begge, og beslut..
    -jeg valgte Leon'en! smiley


  • #30   5. feb 2013 BMW 528i smiley

  • #31   5. feb 2013 Jonas C
    Skal bare ikke bruge pladsen til noget, såå smiley
    - skal os have prøvet dem her snarest! smiley
    Jonas L
    Der er mange der foreslår den, så kan være jeg skal prøve en! smiley


  • #32   5. feb 2013 Er glad for min W210 E300TD, komforten er i top og masser af kræfter, men alt andet end billig at køre i, og umulig at finde uden rust. Masser af kompromier ligesom med alle andre biler.

  • #33   5. feb 2013 Den er bare ikke lige mig, den model der! smiley

Kommentér på:
Køb af første bil.

Annonce