{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Legend of the Guardians: The Owls of.. {{forumTopicSubject}}

Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole

-Var inde og se filmen igår.

Først og fremmest var jeg pisse irriteret over at man i Aalborg ikke kan få mulighed for at se den i biffen på engelsk.

-Ikke fordi jeg er helt nazi med at det skal være så originalt så muligt, men syntes bare der er så mange gode animations film der er blevet hærget godt og grundigt når de danske stemmeskuespillere kom ind over.

Så kone og jeg tog til Århus for at se filmen i deres Cinemaxxxxxxxxxx

-Og jeg må da indrømme at da lyset blev tændt og folk begyndte at rejse sig op sad jeg tilbage med en lidt flad fornemmelse.

Vi så filmen i 3D og der var ikke en finger at sætte på stemmeskuespillerne, historien eller 3D effekten. Men, filmen er simpelthen bare for kort.

Historien er en klassisk "kampen mod det onde" fortælling, hvor de små skal rejse sig med den onde magt. Og det fejler ikke noget, elsker sådanne film, men hele historien, der efter hvad jeg lige kan huske er på 6 bøger, er kogt ned til 97 min. (til sammenligning er den først ringenes herre film 178 min) - Det er simpelthen for lidt, jeg kunne sagtens have brugt en time mere i biffen.

Det virkede lidt som om man bare lige spolede frem til de vigtigste scener i filmen og det har splittet den total af.

Dog skal den have ros for fin udnyttelse af 3D effekten, uden at gå helt over bord, som mange animations film godt kan have tendens til.

Kan ikke helt finde ud af om jeg vil anbefale at man går i biffen og ser den, følte mig squ lidt snydt. -Er man die hard eventyr fan så bør man, ellers er det her en af dem man godt kan se på DVD'en i stuen.

Jeg giver den 6/10

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Legend of the Guardians: The Owls of..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce