{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
891 visninger | Oprettet:

Træning.. {{forumTopicSubject}}

Hej alle...
Træner i vildskab 6 dage i ugen. Gir mig selv 110% hver gang, og lysten er der, har fået lavet kost og træningsplan af en af fyrene i kærestens træningsteam.. Det kører skide godt, og der sker noget. Kæresten tager mål, og billeder. Og jeg ser selv der sker meget...

Det kører sådan i 3 måneder af gangen ca. så mister jeg lysten total, laller lidt rundt i centret, løfter det jeg selv syntes jeg orker, og ender som regel med jeg går hjem, eller op på mit kammer (arbejder offshore)..
Finder på utallige undskyldninger, for ikke at komme afsted, og ender helt med at stoppe, i 1-2 måneder, og så starter det hele forfra..
Ved godt der ikke er en magisk sætning der holder modet oppe, men kender i problemet?
Har kørt på den her måde siden jeg var 17 - 18 år... Og jeg tænker hver gang jeg starter op: gad vide hvordan jeg ville se ud, hvis jeg da bare var blevet ved......

Håber i kan komme med lidt fif, eller gode idéer til lige at holde modet oppe...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træning..
  • #2   30. sep 2014 Super idé....

  • #3   30. sep 2014 Du køre alt for hårdt, så brænder du ud.

    Jeg træner 2-3 gange i ugen og altid med mindst en pause dag imellem.
    Så er det nemmere at holde geisten oppe.
    Har trænet på den måde i 8 år


  • #4   30. sep 2014 Trænings makker.
    Tja det kan nok være svært derude.
    Jeg kørte selv lidt død i min træning og var bare i en fast rytme med de samme vægte.
    Så fik jeg en makker med og så gejler vi hinanden op til lige at tage lidt ekstra hver gang. Det dur.


  • #5   30. sep 2014 Måske du skulle træne færre dage pr uge. Dine muskler har også brug for hvile til at restituere sig

    Så bliver det heller ikke så uoverskueligt i længden.

    Træn evt, mandag, onsdag, fredag og når du lige føler for det, så tag søndagen med. Måske brug en af dagene på cardio træning i stedet for


  • #6   30. sep 2014 tag 4 dage om ugen?:)
    mandag træning, tirsdag hviledag, onsdag træning, torsdag hviledag, fredag træning, lørdag hvil og søndag træn:)

    bare en ide:)


  • #7   30. sep 2014 Alle sammen super idéer...
    Tage den lidt mere med ro, og så holde den i det gear, istedet for fyre den af, for så at gå i stå, er jo trods alt bedre...
    Træner sammen med kæresten hjemme. Hun stillet op i bikini fitness for 3 uger siden i Herning, så hun har styr på sagerne.
    Føler vel også lidt jeg har pligt til at følge med hin...


  • #8   30. sep 2014 Er ikke selv den store fan af bikini fitness, sys tit de piger kommer til at se helt forkerte ud...

  • #9   30. sep 2014 Nej, men hun er jo ikke super skinny, men fast, og lige tilpas smiley
    Nok om hin........
    Træner med hin, for dem kammerater jeg har der træner, vokser lige lovlig hurtig nok, hvis i forstår...
    Mister bare lysten, og kan ikke rigtig forklare hvorfor...


  • #10   30. sep 2014 Ja så bare gør som de andre siger og hold det på et niveau så det ikke bliver en straf at tage der ned.

  • #11   30. sep 2014 Ja, for det kammer lidt over i at det bliver en pligt istedet for en lyst....

  • #12   30. sep 2014 Det er pisse svært at holde gnisten oppe, især efter mange år. Det er en ærlig sag vi alle sammen trækkes med i tide og utide, selv Proerne kæmper med motivationen.. Nogle gange sidder jeg i bilen foran centeret og overvejer om jeg skal gå op, men når jeg har sådan nogle perioder tænker jeg : Well, så kører jeg 3x3 sæt skuldre og skrider, det er under alle omstændigheder bedre end ingenting, man kan ikke altid træne som Ronnie Colemann smiley
    En anden, og lidt plat strategi, er at se nogle fede træningsklip på youtube og høre noget fedt musik, Rammstein plejer at fungere for mig... Vupti, så er jeg afsted smiley


  • #13   30. sep 2014 Hvis dit program er strikket ordentligt sammen, så kan du sagtens træne med den hyppighed.

    Jeg træner selv 6 dage om ugen. Og oplever det samme.
    Kunsten for mig er at bruge ekstra tid på opvarmning, så jeg er helt varm - og lav gerne noget sjovt. Pt øver jeg at gå på hænder og jonglere med fodbold smiley går ca 30m og jonglere 216 gange smiley

    Sæt også tid på dine sæt, så det foregår kontinuerligt og hurtigt. Alt for mange holder alt for lange ego pauser så de kan løfte tungt. 1min15sec holder jeg.


  • #14   30. sep 2014 Lige præcis...
    Lyder os som en super strategi smiley
    Var faktisk ude og købe en musik-halløj-ting til at proppe i ørene, så jeg ligesom ku gå rundt i min egen lille verden, men kom ikke rigtig videre med den...
    Ku være jeg lige skulle få liv i den også...


  • #15   30. sep 2014 Svar 14 var til Thomas F.
    Men ja, holder mellem 1 og 1.20min imellem hvert sæt...
    Måske det hjælper at finde det bedre humør frem istedet.
    For prøver egentlig altid at gøre mig selv sur, og tænke på meget dumme ting jeg hader, for at få de vægte op...


  • #16   1. okt 2014
    He he, ja sådan kan man jo også gøre det, hvis det kan holde din motivation oppe..

    "dumme ting jeg hader" er det alle motionisterne der spørger MIDT i et sæt om hvornår man er færdig selvom det er første opvarmningssæt smiley


  • #17   1. okt 2014 Når de er der, behøver jeg ikke tænke sådan.... smiley


  • #18   1. okt 2014 Griner smiley

  • #19   1. okt 2014 Prøver sgu lige de super gode input i morgen, når det så er en god dag i morgen med Biceps, triceps og nakke... smiley

  • #20   1. okt 2014 Du skal have pumper musik med masser af bass. Derefter før træning kigger du på youtube efter store pumpers som Arnold etc.
    Du skal gejle dig selv max op og så give dig motivation til at ligne dine idoler.

    Det skal du gøre hver træning!


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #21   1. okt 2014 Måske du sku overveje, hvorfor du egentlig træner.
    Hvad er dit formål med træningen?

    Jeg har selv haft dårlige perioder (mange).
    Da jeg startede tilbage i 04, var motivationen i top, og den fik fuld gas
    på krudtkanonen, og det gik godt sådan, de næste par år.

    Jeg flyttede hjemmefra, og træningen gik fløjten, mere eller mindre.
    Jeg havde ligesom dig, perioder hvor det gik rigtig godt, og så gik jeg ellers bare død.
    Sådan har det været siden 2006, og så til for 1 år siden.
    Jeg begyndte ligeså stille igen, men denne gang uden et egentligt mål.
    Ikke noget must om at blive stor på record tid, ikke nogen speciel kostplan,
    bare stille og roligt, og yde en fornuftig indsats i centeret, og vide jeg gør noget godt for mig selv.
    Det virker for mig, indtil videre. Det har måske også lidt med alderen at gøre.
    Jo, det ku da være lidt fedt, at blive den nye Arnold, men jeg accepterer efterhånden, at jeg ser ud som jeg gør, og det giver en vis form for ro.

    Jeg kan stadig have off-dage, det kan alle, men der er ikke mange af dem længere, for træningen er ikke længere en sur pligt, men nærmere blevet et velvære, og sådan skal det også helst være.

    Det er ikke sikkert det er i morgen motivationen kommer, eller næste år, eller nogensinde for den skyld. Træning er ikke for alle, og er det en evig kamp, skal man finde på noget andet, for det trækker bare ned på sit humør, hver gang man failer.
    Men tænk over hvad du vil med det, og ikke føl dig presset, fordi din kæreste går meget op i det.


  • #22   1. okt 2014 Prøv at skrue ned for intensiteten som andre foreslår. Eller find et program som du følger til punkt og prikke. Nu ved jeg ikke hvad du er til. Men jeg har forsøgt mig med både GVT og et 5x5 inspireret program. AHT kunne også være en mulighed.

    http://news.bodylab.dk/artikler/1222-alternative-hypertrophy-training

    så tænker nogen måske: hvis han er træt af det, hvorfor synes du så han skal lægge en masse arbejde i programmer osv? Der kan jeg jo kun tale for mig selv, men for mig giver det energi til mere, at læse mig frem til mere og prøve det af. Samt at der på den måde er et mål med træningen+variation i det.


  • #23   1. okt 2014 Tror jeg vil sætte nogle mindre mål, og prøve at følge det program jeg har nu... En lille belønning hvis jeg når mine mål, vinteren står for døren, og bilen trænger til en omgang jo...
    Så står den os på bulk igen, og måske det hjælper lidt på det, med at vægten stiger jævnligt, og så kunne se frem til cut senere hen mod næste år..
    Det hele lyder jo såre simpelt, men mangler lidt gejsten somme tider.. Lyder som nogle meget gode fif, i har.... Vil prøve at se hvordan det spænder sig ud. Det vigtigste for mig nu, er at komme ind i en rytme, og så arbejde den ud derfra, komme afsted, og som Thomas F siger, køre lidt skulder, eller hvad lysten er til, istedet for bare at melde pas...
    God musik i ørene, og lidt inspiration....


Kommentér på:
Træning..

Annonce