{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  træning
  • #1   13. aug 2017 Har aldrig hørt nogen sige, at det skulle virke i hvert fald smiley

  • #2   13. aug 2017 Hold nu! Der er kun en vej. Det er hård træning, afvejet og varieret proteinrig kost og godt med søvn.

    Alle de andre nemme løsninger og genveje er idioti og i værste fald et gamble med helbredet.


  • #3   13. aug 2017 Hahahaha hvad tror du seriøst selv?.. Der findes ingen anden genvej til 6-pack end nul snacks og træning eller en tur i den lokale brugs.

  • #4   13. aug 2017 lige mine ord tænkte os bare om det kunne bidrage til noget

  • #5   13. aug 2017 Ved Bruce Lee brugte det

  • #6   13. aug 2017 Dengang troede man jo, at så mange ting fungerede smiley

  • #7   13. aug 2017 Ja og gas troet de os virket på folk men , det gjorde det sku

  • #8   13. aug 2017 Du skal ikke tro på alt hvad du finder på nettet Joe Lee... smiley

    Start med at logge din kost. Lifesum er en rigtig fin app til formålet og så kan du få lagt et basic træningsprogram at starte på smiley


  • #10   13. aug 2017 Jeg spiser alm. hader kager elsker pizza og burger så det sjældent det sker rør aldrig lagkage spiser meget grønt ikke så glad for frugt ellers spiser jeg os ris pasta og kartofler og normale portioner da min kone giver mig maden som ikke er stor og alligevel os selv jeg cykler og hiver jern spiller trommer og nærmest løber rundt og sætter bilen længst væk når der skal handles m.m stiger min vægt bare det startet for 10 år siden hvor jeg bemærket jeg tog på og siden har jeg taget 40 kilo på og vægten vil ikke ned min far havde det samme han er død nu 72 men dog af sorg 3 år efter min mor døde . Jeg er let til ben og meget atletisk dog alderen ved at indhente mig derfor kæmper jeg . Jeg har fået fedt lever nu og stress og urinsyre gigt og det bliver bare ved og ved derfor vil afprøve alt . Jeg har levet af salat i 14 dage og tabte 2 kilo har ædt og drukket og vægten ligger stabil derefter . tro mig jeg kæmper

  • #11   13. aug 2017 Jeg cykler og træner men det bliver mindre og mindre da vægten kun stiger og stiger da det bliver hårde og hårde

  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #12   13. aug 2017 ingen kommentarer smiley

    profilbillede
  • #13   13. aug 2017 Ja men det sku ikke sjovt for mig

  • #16   13. aug 2017 Ja men det sku ikke six pack jeg går efter men bare vægten vil ned igen

  • #17   13. aug 2017 Hvilken medicin får du?

  • #18   13. aug 2017 Du kontakter din læge og hører angående blodprøvemålinger med henblik på at tabe dig.
    Det optimale er at få tilpasset kuren dit personlige stofskifte. Du vil sikkert blive udstyret med samme udstyr som diabetes patienter har og den vej justeres kuren ind til at passe bedre til dig.
    Der er generelle retningslinier man kan følge, men på ovenstående måde vil du få et langt større vægttab.

    Et hurtigt saks:

    Fastblodsukker under 5,6 mmol/l:
    SPAR PÅ FEDTET, JA TIL FULDKORN, GRØNT OG MAGRE PROTEINER

    Spis dig mæt i sunde kulhydrater med masser af kostfibre (grøntsager, frugt, bælgfrugter og fuldkorn) plus proteiner fra magert kød, æg, fisk og mælkeprodukter med lav fedtprocent. Spar på fedtet generelt, og pas på portionsstørrelserne. Kalorietælling kan være en nyttig metode.

    Fasteblodsukker mellem 5,6 og 6,9 mml/l:
    JA TIL KOSTFIBRE, NEJ TIL HURTIGE KULHYDRATER

    Spis dig mæt i mad med et højt indhold af kostfibre, fx grøntsager, bær, frugt og fuldkornsprodukter. Undgå hurtige kulhydrater som lyst brød, hvide ris, sukkerslik m.m. Spiser du nok af den fiberrige kost, behøver du ikke vogte over portionsstørrelser og kalorieindhold.

    Fasteblodsukker 7 mmol/l eller mere:
    JA TIL SUNDT PLANTEFEDT, NEJ TIL HURTIGE KULHYDRATER

    Dit fasteblodsukker er højt. Bliv undersøgt hos din praktiserende læge for at få klarhed over, om du lider af Type 2-diabetes eller på vej til at få det, og om du evt. har brug for medicinsk behandling. I kosten skal du have fokus på sunde fedtstoffer, fx nødder, avocado og olivenolie. Skær hårdt ned for de hurtigt optagelige kulhydrater som pasta, brød, sukker, søde frugter m.m.


  • #19   13. aug 2017 ikke noget over hoved jeg startet på blodtryk medicin men trykket er faldet og jeg blev dårlig da jeg tog dem fordi det blev for lavt så det fint nok

  • #20   13. aug 2017 mit blodsukker er 5.5 til 6

  • #21   13. aug 2017 må ikke spise bælg frugter da det ikke godt for mit urin syre tal

  • #22   13. aug 2017 spiser ikke frugt

  • #23   13. aug 2017 Du bør holde dig til sektionen mellem 5,6 og 6,9 mml/l.

    Frugt skulle du nok begynde på så og generelt fuldkorn.


  • #24   13. aug 2017 Nej for frugttose er ikke godt for min fedt lever

  • #25   13. aug 2017 Nå da, jamen så er det jo ganske enkelt umuligt... smiley

    Det er bedst du går til lægen og får hjælp den vej, som først skrevet. Han har din journal hvilket tydeligvis er nødvendigt.


  • #27   13. aug 2017 Kontakt Susannne ross i Nykøbing Falster
    Hun er diætist og mere end super dygtig!
    Hun kan helt klart hjælpe dig!
    mvh smiley


  • #28   13. aug 2017 Jeg spurgte kun om det træning udstyr var noget godt og i of

  • #31   13. aug 2017 takker

  • #32   14. aug 2017 svømning svømning svømning, så skal man aldrig på kur igen...

    vil love dig hvis du svømmer 3x1 timer om ugen så kan du spise lige det du vil og du vil tabe dig.. men du skal SVØMME, ikke bade...


  • #33   14. aug 2017 Har pool inden dørs så må jeg prøve det

  • #34   14. aug 2017 Medmindre at du har 25m.. så kan du ikke bruge det til noget..

    Du skal som sagt svømme og ikke bade smiley I gang med at svømme crawl.. og når du kan svømme 3-5km uden en pause, så vent og se hvordan kg rasler ned af dig...


  • #35   14. aug 2017 oki så skal jeg i svømmehandlen


  • #36   14. aug 2017 "Tape ædespalten delvist til." Ikke bogstaveligt men sig nej og sæt dig ind i hvad du putter i hovedet...og ændre sin livsstil istedet for Kure...

    Der er skrevet 1 mia bøger alle mulige løgnhistorier/ stupide teorier ang vægttab.. blodtype, spelt, bla bla bla
    Grundlæggende "Man bliver ikke tyk af luft.".. derfor skal man tage stilling til de ting man putter i hovedet..færre kalorier vil altid betyde færre kilo på sidebenene..
    Derudover hvis man får medicin så skal man have undersøgt Om man får medicin der påvirker stofskiftet
    Motion er derudover den sikre vej til at holde vægten på sigt... samt sikre at du lever længere.. om det gøres ved cykling/ roning/ svømning er egentlig ligemeget det vigtigste er at finde noget der giver mening for dig og ikke hvad der virker for andre ..,
    Løb er nemt at gå til, men hårdt for knæ, ankler osv , samt svært at overskue for de fleste ...
    Gang ( gerne højt tempo) cykling og svømning er og motion der bruger store muskel grupper og er nemt at gå til..
    Men find det du syntes om..
    ellers er det svært at bevare motivationen ..
    Hvis du har en rygrad som en regnorm.. så overvej en holdsport hvor man kan dele glæden/ nedture med de andre..
    styrker ens lyst og er sværere at springe fra...


Kommentér på:
træning

Annonce