{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af hus, hjælp
  • #1   6. jan 2008 Titter lige med her.. Går med nøjagtig samme tanke smiley

  • #2   6. jan 2008 Det er aldrig penge ud af vinduet, at investere i fast ejendom. Jeg vil nok vente lidt, da huspriserne er på vej ned. Så vent et par måneder og se det an

  • #4   6. jan 2008 Tror han mente at o i lejlighed er at kaste penge ud.. det er det jo i og for sig også.

  • #5   6. jan 2008 Enig med Jeppe A

  • #6   6. jan 2008 Råder dig til at vente mindst 1 år... sådan som boligmarkedet er lige nu er det for risikabelt at købe.. det ender måske med at du kommer til at side ALT for surt i det... ta mit råd og vent.... du kommer til at se mange tvangs-auktioner senere her på året...

    lad det ikke være dig!!



  • #7   6. jan 2008 aah.. okay så misforstod jeg det.. troede du mente at det var penge ud af vinduet at købe hus. Sidder du til leje, så ja.. Jeg synes også det er penge ud af vinduet

  • #8   6. jan 2008 Vent for guds skyld.. og jeres egen selvfølgelig!!! jeg skal også investere i hus i nærmeste fremtid.. men når div. økonomer og kloge folk siger at allerede om et halvt år vil begynde at komme flere og flere tvangsauktioner og huse der generelt vil blive sat til salg alt for billigt fordi folk ikke har råd til at afdrage alle deres smarte pause lån og hvad der ellers er, så venter jeg gladeligt på at kunne gøre et kup om måske et år!!

  • #9   6. jan 2008 Christina H : Vi har næsten ens navne og tanker smiley hvad siger du til det ? Move In Together ? smiley hahaha

    Til alle : Ja lejligheden er at kaste penge ud af vinduet.. Men nu er det ikke fordi huse på Bornholm er så forfærdeligt dyre.. har kig på et par på 80kvm og 84kvm hver og de koster hhv 595.000,- og 675.000,-

    Lejligheden jeg bor i nu er 135kvm og koster mig 5500,- mdr med alt.. ligger bare længst væk fra arbejdet smiley og kommer jeg til rønne kan jeg spare mange penge sådan smiley


  • #10   6. jan 2008 Det er også derfor jeg vil vente lidt.. håber jo på drømmehuset kommer til salg til under 1mill, men det sker sq nok ikke smiley haha.. men så noget der minder om det smiley

  • #11   6. jan 2008 jeg havde da slået til med det samme, med de priser, herover på øen kan man ikke engang få en grund til den pris

  • #12   6. jan 2008 /-\ JENSEN /-\ F.C. KØBENHAVN /-\ . : Hehe jah, men hvis de så også smider 100.000,- af prisen er det jo til min fordel smiley

  • #14   6. jan 2008 JEg er også ude og kikke og det er lidt en gamble hvor længe man skal vente men man kan se det på mange vikler.

    1. hvis man køber det nu hvorfor kan man så side i det surt senere. man købe jo kun et hus hvor man har råd til. der ikke så meget der ændre sig der.

    2. det er jo lidt svært at se hvordan markedet er om 30år

    3. Jeg skal dog ud og have et nu da det jeg havde købt skal rives ned igen smiley

    4. men det er et gamble nu eller senere hvor langtid tør man vente. men nu skal man også se på de sidste 10 år er hus priserne steget hvad skal vi sige 150-200% hvis ikke mere og nu piver de over at de falder 10-20%.

    5. Lad være med at tag pauselån, har man ikke råd på et alm. lån så skal man nok finde et andet. på den anden måde udskyder man bare gælden og så kan man risikere at ikke have noget sparet op til pansionen

    bare mit syn på tingene pt.


  • #15   6. jan 2008 Det afhænger meget af hvad i kigger på. Jeg har selv købt en ejerlejlighed (formoder i taler om lejelejligheder) for nyligt i udkanten af Århus. Det er primært de klassiske villaer og alt i indre by der står for fald. De i forvejen billige boliger udenfor er ikke voldsomt risikable.

  • #16   6. jan 2008 Byg et nyt. nyt hus holder prisen. Og det er lige så hurtigt og nemmere at bygge nyt, end det er at renovere og rette noget gammelt lort op..

  • #17   6. jan 2008 @jesus A
    Mht. pauselån så kan det ikke siges så sort på hvidt. Jeg har selv taget et RKI lån med 10 års afdragsfrihed. Det er ikke fordi jeg ikke har råd til at betale af på selve RKI lånet, det er blot fordi du udover RKI lånet som oftest også vil have et PI lån som står i en væsentligt højere rente. Dvs. oftest kan det langt bedre betale sig at koncentrere om at betale PI lånet tilbage før man begynder på RKI lånet - altså er det billigste at tage afdragsfrihed i dette tilfælde. Hvis situationen til gengæld er at du hverken har råd til det ene eller andet med mindre du får afdragsfrighed på det hele, så er jeg enig i at man ihvertfald skal have det afklaret med sig selv og banken først.


  • #18   6. jan 2008 Martin V
    Nu er der jo nok nogen der ude der kan finde ud af bygge huse. Jeg har lidt købt et rækkehus der skulle byges, men da der har været så meget sjusk så det skal rives ned igen til fondamentet og bygges om igen. så holder jeg mig godt nok fra ny byg pt.

    Mark S R
    Nej det ved jeg godt men der er bare ikke mange der tænker sådan. Havde også selv tænkt på at betale det dyre lån ud først og tage det andet bagefter. men nogen tænker fedt flere penge til mig og så håber de at huset stiger på de 10 år så de kan flytte der fra med en lille fortjeneste. og det er det der er farligt da det er lidt svært at spå markedet om 10år


  • #19   6. jan 2008 vis det er et hus du har tænkt dig at bo i, i 10 år eller mere så køb du bare med det samme... jg har selv lige købt i sidste måned og er sgu ikke så bange for det... jeg skal bo i det mange mange år så der er priserne nok kommet op igen...

  • #20   6. jan 2008 Jeg tør heller ikke investere som det ser ud nu, med stigende brændstofpriser, ustabil huspriser og usikker fremtid for udlånsrenten. Venter mindst 1 år.

  • #21   6. jan 2008 ved sq ikke hvad det skal være.. helst en lille villa så jeg kan larme lidt.. men ja.. ved sq ikke..

Kommentér på:
Køb af hus, hjælp

Annonce