{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.730 visninger | Oprettet:

David M
David M
Tilmeldt:
25. jul 2014
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12

Røg fra motorrum {{forumTopicSubject}}

Hej Forum

Jeg var på vej hjem fra arbejde i min Skoda Octavia 1.6 GLX fra 99', her tidligere i dag, da der så er utrolig lang kø på motorvejen. Det bliver meget start/stop i, i hvert fald 20-25min. På et tidspunkt kunne jeg mærke at der kom mange hak i første gear og lidt efter det kom der et stort hak (stort er måske for meget men nok til at der var forskel fra resten). Jeg skulle så stoppe igen, igen men da jeg så slap bremsen med koblingen helt nede begynder bilen så at sætte fart på (har ikke koblet til endnu som sagt) jeg stopper og starter så nogle gange mere. Køen begyndte så at lette sig, så jeg kobler til i første gear og kommer op på omkring 2000omdr. og skulle til at skifte til andet gear, da jeg så ser at der begyndte at komme hvid/lys gråt røg fra motorrummet. Jeg kobler i andet gear og speeder op og der kommer et hak (ved omkring 1700omdr. i andet gear) og så begyndte bilen sådan set at køre fint igen derefter. Da jeg parkerede der hjemme, prøvede jeg at slukke og tænde den, og den lød ikke anerledes på nogen måde end normalt. Jeg åbnede op til motorrummet for at se om noget så anerledes ud, men igen alt så normalt ud.

Jeg er sådan set bekymret for om dette var en "episode" eller om dette er noget alvorligt der skal kigges på ASAP.

Tusinde tak på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Røg fra motorrum
Kommentér på:
Røg fra motorrum

Annonce