{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

Mærkelig tænding og sprænger Sikring 8 {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg skulle hjem idag fra Varde hvor jeg satte tænding på som normal, og lige da jeg drejer nøglen giver det et lille knald og sikring 8 springer. (Mener det er sikring 8, men tjekker lige op kl. 18. Jeg kan heller ikke se hvad sikringen er til da jeg ikke har det dæksel som sidder foran sikringerne.) Det er ihvertfald en 8Amp sikring. Jeg smider en ny i og den gør det samme, leder så efter nogle løse ledninger som evt. kunne korslute noget. Men kan intet finde. Jeg jeg sætter tænding på og alt er slukket blinker den noglegange hurtig med lade lampen, gløderør lampen og olie lampen og slukker dem så med det samme igen, andre gange er det kun landelampen og olie, andre gange er det kun gløderør. Men de blinker kun lige. Vand blinker også, stortset hele tiden. Også selv om jeg tager tænding fra. For at få den til at holde op skal jeg sætte tænding på en gang til og tage det fra. Så holder vand lampen op med at blinke. Jeg mistænker lidt min tændings lås (Bundstykke). Hvad tror i det kan være? Jeg er lidt for herrens mark, og bilen skal helst kører inden fredag.
Btw. Vi prøvede at skube bilen igang, og i 3. forsøg lyste det hele inde i bilen pludseligt som det skulle, og jeg kunne starte helt normalt. Skyndte mig så at kører hjem og da jeg kom hjem, slukkede og prøvede at starte igen var det som før. Den hoppede en del da vi prøvede at skube den igang, ved ikke om det har noget at sige?

Bilen er en Golf 1 1,6 Diesel fra '82.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mærkelig tænding og sprænger Sikring 8
Kommentér på:
Mærkelig tænding og sprænger Sikring 8

Annonce