{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.096 visninger | Oprettet:

Politiet Bryder Loven {{forumTopicSubject}}

Hej alle brugere af BG. LÆS ENDELIG DET HELE!!!!!!

Efter megen medieomtale af Street Race i Vejle den sidste tid, er der kommet en del fokus på enmet, og offentligheden har også en mening om at det er for galt og alt muligt, når de unge ikke kan opføre sig ordentligt og overholde loven.

Efter at have læst diverse artikler, blev jeg så harm og kontaktede Vejle Amts Folkeblad som havde bragt artiklerne. Jeg fortalte om hvorfor vi gør det, og også om de episoder hvor Politiet selv bryder færdselsloven. Og det ville de MEGET gerne høre mere om. Så derfor skal jeg have et møde med en journalist fra VAF d. 5/9-2007.
Jeg har selv 2 billeder hvor de bryder loven ang. lygteføring, som de plejer at slå MEGET hårdt ned på os andre over.. Men journalisten vil meget gerne have flere beviser på disse episoder.
Så derfor må i meget gerne kontakte mig hvis i har biviser for dette, enten i form af billeder eller video klip.

Dette er for at starte en debat om det, og forhåbentligt få politikerne i dialog om at få et eller flere steder i landet hvor det kan blive lovligt for os at køre vores højt elskede RACE....

MVH Thomas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politiet Bryder Loven
  • #1   31. aug 2007 godt iniativ buddy.

  • #2   31. aug 2007 Det er sku da iorden det der...

  • #3   31. aug 2007 har desværre ingen video men måtte klodse bremsen i et kryds sidst fordi de kørte over for rødt uden udrykning... grrrr..

  • #4   31. aug 2007 Hmmm, modsat hetz på policen det skal nok blive godt :s

  • #5   31. aug 2007 pisse godt.

  • #6   31. aug 2007 Skal det være i Vejle amt eller er det landet over?

  • #8   31. aug 2007 Har det svære ikke noget.

    Men havde læst om en her inde der blev blindet af dem om natten fordi de havde langt lys på da han så blider igne blev han bustet


  • #9   31. aug 2007 hehe fedt nok...

    de skal bare ned med nakken!

    hvad mener du med forkert lygteføring? hvad havde de gjort?


  • #10   31. aug 2007 De har også irriteret mig et par gange bla. en dag hvor de kørte 70km/t på motorvejen.. GAL en kø de lavede

  • #11   31. aug 2007 De har vel kørt med tågelygter tændt....

  • #12   31. aug 2007 har også lige kørt bagved en patruljevogn så sent som i går, hvor han kørte ca. 85 på en strækning med max 60 km/t!

    fandme for dårligt...
    pisse dårlige forbilleder, når det er dem som åbenbart skal håndhæve loven?!


  • #13   31. aug 2007 Kan ikke se hvorfor vi skal til at kæmpe mod politiet fordi de gør deres arbejde imod ulovligt ræs.

    Når der endelig er lovligt ræs, så støtter folk alligvel ikke nok op om det.

    Så start med at støtte de lovlige arrangementer først så politikerne kan se der er brug for baner rundt om i landet


  • #14   31. aug 2007 Jeg er engang blevet presset af vejen af en patruljevogn hvor der var fletteregel, de hold sig på siden af mig selvom jeg bremsede ned og gav dem plads, da jeg så sad der i rabatten og gloede med en bil der var kørt fast, stak de fanme af........... >;0(

  • #15   31. aug 2007 Carsten P ---> det her handler om at hvis vi ikke må køre med tågelygter tændt om aftenen så skal de fandme heller ikke tænde for deres!

    hvis vi ikke må køre 70 når skiltet siger 60, så skal de fandme heller ikke...

    hvis vi ikke skal tage et kryds imens der er taxagrønt så skal de heller ikke....

    det er der problemet ligger...
    de skal bare køre ordentligt ellers kan de bare smutte tilbage på stationen og drikke kaffe og æde sig mætte i kager...


  • #16   31. aug 2007 færdselsloven gælder for alle...!

    også selv om man kører ford mondeo, med stafferinger på siden og thansen lir på taget!

    også selv om man går i selvlysende tekno tøj og har walkie talkies


  • #17   31. aug 2007 Peder B: HØRT

  • #18   31. aug 2007 Det at chefen drikker i arbejdstiden, betyder jo ikke at du også må.

    Hvis i forstår sådan en lille en smiley
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Det største problem med hasarderet kørsel, finder man om eftermiddagen, når folk har fri, stod det til mig var der kontant afregning på asfalten, i form af et lav tæsk og en brækket bilnøgle smiley


  • #19   31. aug 2007 Det skal helst være med politiet fre Vejle i dette interview, MEN kom bare med ALT i har, for regner med at det bliver kørt som en landsdækkende serie artikler om det her...

  • #20   31. aug 2007 prysse ---> hvis chefen ikke drikker, kan det være at medarbejderne også holder sig fra det...??

    eller ligesom respekterer reglen om ikke at drikke, bare lidt mere...

    hvis du forstår sådan en lille én...?


    hehe ja det er rigtig med hasarderet kørsel om eftermiddagen! her i århus kører folk bare råddent når de skal hjem...


  • #21   31. aug 2007 Med forkert lygteføring mener jeg at de kører med positions lys om natten, eller har en pære der er sprunget.

  • #22   31. aug 2007 Thomas ---> ja og det er nemlig også pisse dobbeltmoralsk af dem! fordi hvis vi andre vi bare kører rundt med kun positionslyset tændt eller med en sprunget pære, så bliver smølferne tosset!

    men de er mere ligeglade hvis det bare er deres egen vogn der mangler en pære eller lign...


  • #23   31. aug 2007 Hvis der blev lavet en bane et sted, og der kom 600 mennesker og smed 100kr for at komme ind og køre LOVLIGT, og tilskuere smed det halve eller sådan noget. Så var der hurtigt penge til det, og så kunne man have det hyggeligt i flere timer, i stedet for at blive nakket af politiet fordi man lige havde gjort klar emd 2 biler ved siden af hinanden og alt muligt... Hvem vil IKKE betale for at kunne køre lovligt???

  • #24   31. aug 2007 De bruger FANDME heller aldrig deres blinklys :X

  • #25   31. aug 2007 Peder B. Jeg har billeder af hvor de holder i en reklamevogn om natten i Vejle. De har positionslys tændt, men desværre kun en påre der viker.... Av siger jeg bare...

  • #26   31. aug 2007 Morten. Nemlig nej, og hvis der er nogen der har video eller noget, så kom endelig med det...
    Hvis jeg kan få det her til at eskalere som jeg håber, og samle beviser nok, så kan vi måske gå til ministrene, og komme i en dialog der forhåbentligt kan komme noget godt ud af for os alle!
    Vi vil have et sted at køre, og de vil have os væk fra vejene....


  • #27   31. aug 2007 Morten D ---> nej og de bruger heller aldrig dem på taget!

    de kører bare helt op i røven af en og forventer at man stopper???

    jeg stopper ikke før jeg ser blinket og hører sirenen... sådan er det bare! det er sgu derfor de har dem...


  • #28   31. aug 2007 Peder - Kan du kontakte folk i den kreds du kommer i, og høre om de har billeder eller videoklip af noget der kan bruges???

  • #29   31. aug 2007 Peder B Lige præcis, hvis de vil noget kan de sq bruge deres diskolygter, det er da det de har dem for

  • #30   31. aug 2007 Thomas ---> jeg er fra århus.. ikke vejle

    desuden tror jeg ikke der er nogen som har billeder af den slags...
    det er typisk at de kører for stærkt i århus og gerne stærkere end os andre (det siger en hel del)

    det kan man ikke rigtig bevise med et billede...

    Gerard ---> HØRT! HØRT!


  • #31   31. aug 2007 Morten D ---> det er noget med at de skal skrive længere rapport hvis de har haft udryknings udstyr tændt eller hvis de har haft staven eller pistol fremme

    så regner de med at vi stopper uden at de tænder diskolyset?! ik en skid jeg gider....! de tænder for det pis eller jeg kører videre...


  • #32   31. aug 2007 Peder - Jeg kan bruge alt, for det her enme er landsdækkende, og så kan vi bruge beviser mod ALLE betjente der er på de danske veje...

  • #33   31. aug 2007 Nogen der har været i Malmø og kørt på MECA Raceway???

  • #34   31. aug 2007 jamen jeg har ikke noget på århus strømerne....

    kun mine egne erfaringer.
    og så syntes jeg generelt at de er idioter...

    jeg troede da ikke at vejle var så galt igen?
    vi er da nogle stykker fra århus der har tænkt os at komme derned og kigge når vores biler lige er færdige...

    der skulle være meget mindre politi end i århus har jeg hørt


  • #35   31. aug 2007 En ven siger lige at der ved Holeby airport fra kl 10 på lolland i morgen fra klokken 10 om formiddagen til klokken 17 eller lignende er LOVLIG RÆS PÅ BANE
    med politigodkendelse, dækafbrænding og ambulance.

    koster 50 kroner for en person og 150 hvis man vil køre...

    Så deltag endelig hvis man er på de kanter..


  • #36   31. aug 2007 Peder... De har været der en håndfuld gange i år. Og de er der kun lige i 5 min, og så kører de igen. Men der har været en del i VAF om det, og politiet udtaler at de vil slå hårdt ned på folk der komme i gejlede biler. Men hvad fanden vil de knalde os for??? For at køre på en offentlig vej fra et sted til et andet????
    Ej de må satme spænde hjelmen lidt mere. Jeg er der 100 % og tager billeder af ALT de foretager sig...


  • #37   31. aug 2007 B4NDIT - Hvor ved du det fra??? Må vi se din Hollywood film da??? Hvad har DU lige prøvet at gøre for den her sag???

  • #38   31. aug 2007 Peder - Jeg har fået oplyst der har været over 500 biler de sidste par gange...........

  • #39   31. aug 2007 de kan sgu da ikke blande sig i om man kommer kørende i en gammel std. golf

    eller om man kommer kørende med musik på i en lav, bred stylet bil?

    det er da lovligt nok...

    det er kun selve race delen eller opfordring til race der er ulovligt!

    hehe en håndfuld gange om året??
    hold da kæft i har det nemt i forhold til århus!! her kommer de da gerne 5 gange på en enkelt aften og uddeler bøder og synsindkaldelser...!!

    så er vejle noget mere nem at have med at gøre!

    hvem har vejle? er det viborg politi eller århus eller hvem er det?

    det er rart nok at vide når jeg skal indstille scanneren nemlig....

    Bare skriv PB


  • #40   31. aug 2007 Bandit ---> haha! slutte sig til svinene? hellere dø....

  • #41   31. aug 2007 ja man ved aldrig hvad de finder på?

    nogle gange er det randers politi der kører her i byen...

    men du er sikker på vejle politi? så må jeg lige se at få dem kodet ind på scanneren også!
    takker!


  • #42   31. aug 2007 PB - Det er Sønderjyllands politi...

  • #43   31. aug 2007 Ja det er nok fordi århus politi er svanser, så de skal have hjælp fra flere svanser...


    sønderjyllands politi? eller vejle politi? hvad hedder stationen i vejle? hvis i har sådan en...


  • #44   31. aug 2007 jeg har nemlig lige fundet en frekvens på vejle politi!

    169.025 Station

    159.650 Mobile enheder


  • #45   31. aug 2007 der er også frekvens på sdr. jylland politi nemlig...

  • #46   31. aug 2007 Jamen det er vejle politi, men de hører jo under sønderjylland nu...


  • #47   31. aug 2007 nå jeg fandt det på www.politi.dk

    det hedder sydøstjyllands politi og hører hjemme i horsens


  • #49   31. aug 2007 Daniel... Du skulle have fået deres ID numre, og så have taget billeder med telefonen af deres bil og af klokken evt. så havde den holdt i retten... Ved det er svært, men.... Jeg udtaler mig ALDRIG før jeg har fået deres ID numre....

  • #50   1. sep 2007 De landsdækkende aviser skal nok sælge godt... "politiet kører rundt med defekt nr. plade lys" BREAKING NEWS...

    Få dog et liv... Politiet må tilsidesætte færdselsloven, hvis det er nødvendigt for at udfører deres arbejde.. Ergo må de gerne køre frem til noget ræs med positionslys tændt, for ikke at blive set... Hvorfor tror du de har en knap i bilen, hvor bilen bliver mørklagt eller?

    start dog en hjemmeside ligesom ham førtidshjerneblødningen fra www.politietdummersig.dk, han virker bestemt også som en der har et liv.. not!


  • #51   1. sep 2007 Hvorfor tror du de har en knap i bilen, hvor bilen bliver mørklagt eller?

    ha haha....de er deep under cover det er ben hårdt.


  • #52   1. sep 2007 jeg fatter seriøst ikke hvorfor i er så meget efter politiet...
    de gør deres arbejde og reder mange liv... og husk det er JER der bryder loven...
    det er altså ikke sejt og hade politiet ligesom den gang man var 15...


  • #53   1. sep 2007 ha ha... starte en krig mod politiet i Vejle.... Det skal nok blive nogle fede street race arrangementer i får dernede i fremtiden ;-)... *lol* .... Tror i selv på at de bliver flinkere mod jer hvis i gør det der i prøver på...?????

  • #54   1. sep 2007 Det bliver alt for svært for den alm. dansker og blive hørt.
    Har selv haft kontaktet rigspolitiet i forbindelse med at en poiliti bil gennem stormgade i Esbjerg kørte (min vurdering) med over 150 km/t... I BYEN - de er sku da for sindsyge, alle ved det kostede liv for en del år siden herovre også da en betjent kørte for stærkt og kørte galt og liv forsvandt... Bare fordi han lige skulle forbi bageren eller hvilken butik det nu var.


  • #55   1. sep 2007 Det jeg vil, er at få beviser for at politiet også bryder loven i situationer hvor der overhovet ingen grunt er til at de skal gøre det. De demonstrationer og det der foregår i vejle, har jeg ikke noget med at gøre..

  • #56   1. sep 2007 Er der nogen der kommer til Vejle i aften, så opfordrer jeg jer alle sammen til at tage kamera og videokamera med, så i kan dokumentere deres opførsel, og eventuelt tage dem i situationer hvor de uden grund bryder loven....

  • #57   1. sep 2007 har ikke læst hvad andre har skrevet til dette, men fuck det er da det mest åndsvage jeg har hørt...

    Hvad sku det hjælpe at prøve at dreje rampelyset over mod politiet? Det gør da kun vores situation værre, når de opdager at det kommer fra "unge fartbøller". Det er lidt at kaste lorten videre og så håbe på at offentligheden glemmer os der tager til race og træfs ulovligt. Men det gør de sgu ikke, og det eneste du opnår, er at hidse politiet endnu mere op.

    Det er jo ikke politiets skyld at vi pludselig er et forfulgt folkefærd, de har da hidtil for det meste ladet os holde vores race og ikke chikaneret os (ikke som til andre træfs/race hvor de er der konstant), selvom de udemærket godt er klar over at det foregår og hvordan det hele foregår, så hold da dem uden for.. Synes sgu vejle politi har været fair overfor os hidtil, og hvad jeg ku læse mig til i nogle artikler her forleden, så vil politiet starte en undersøgelse for at se om det er en "tendens", fordi de ikke bare vilel tro på et par åndsvage journalister. Og de skrev at de ville OVERVEJE at gøre noget ved det, men kun hvis undersøgelsen viste at det var en tendens...

    Synes godt nok det er fesent at kaste lorten videre på den måde!


  • #58   2. sep 2007 Hej alle
    Jeg skal lave et interview med en journalist fra VAF den 5/9, så har i noget jeg skal drøfte med dem som skal i medierne, så kom frem med det....

    Hvor kan vi lave en bane??
    Hvor vil folk være villige til at kome fra???
    Hvad vil folk betale for det??
    Og så videre...

    Send endelig forslag...


  • #59   2. sep 2007 Jeg ønsker kun vi får en bane, og at politiet får af vide de skal feje for deres egen dør først....

  • #60   2. sep 2007 jeg syntes måske bare du skulle droppe alle de interviews du åbenbart render til og så bruge dine kræfter på noget konkret. Det der er brug for er aftaler med folk, instutitioner og firmaer der ejer asfalt der egner sig til 402m drag. Alt andet har været oppe og vende i den ene eller anden avis, og det giver sjovt nok ikke flere penge til os. Hvis folk vil have lovligt race må de flytte sig lidt for det, da det jo ikke er alle steder der er lige nemt at finde pladsen.. sådan er det bare.. har vi først aftalerne med plads i hus er resten administrativt. Men det koster stadig mange penge at få til at køre rundt, så derfor skal der være sammenhold om det... Jeg kan jo ikke love noget endu, men det nye år efter den mørke vinter byder højst sandsynligt på noget her i nordjylland og midtjylland.. forhåbentligt..

  • #61   2. sep 2007 Thomas W eller hedder du Steffan fra SDR-jylland du er lige sådan en person som alle journalister leder efter.. Alt hvad du siger og tror er ikke det der bliver skrevet.

    den bedste måde at komme igennem på er gennem, er hvis den journalist får et møde med de foreninger der arbejder for en bane,
    Ikke kun en lille dreng som bliver kørt rundt i manegen af en snu journalist, som endnu engang kan fortælle hvor hjernedøde os der godt kan lidt biler er.


  • #62   3. sep 2007 Hallo folkens der er så kloge... Jeg skal have et møde med en journalist, for at give ham beviser for at politiet møder op til vores ræs og deler bøder ud for en sprungen pære, mens de selv kører rundt med en sprungen pære. Hvor er retfærdigheden i det måske???
    Jeg fortæller ikke om hvor vi kører, hvor hjernedøde vi er og alt det du mener du selv er Helle M!!!

    Og så vil jeg sige jeg er i gang med at forhandle med en mand der ejer en bane som i alle sikkert kender.......

    Så vent og se hvad der sker...

    Mikael - Hvad er det du siger i har i støbeskeen i det nordjyske???


Kommentér på:
Politiet Bryder Loven

Annonce