Chevrolet Camaro 2018 - V8 eller firecylinder ?

Chevrolet Camaro 2018 - V8 eller firecylinder ?

1274visninger 2 svar | 9. apr 2018
Chevrolet har faceliftet deres muskelbil Camaro, og det betyder at der er kommet et nyt design på den lille "Pony car" 

Selvom vi kun kan nøjes med Ford Mustang i Danmark, så er den nye Camero også udviklet til europæisk standarder, hvor Camero er et alternativ til en bil i BMW Z4 eller Aufi TT klassen.  

Farvel til V8'eren? 

Under hjælmen kan man stadig finde den store 6,2-liter V8'er i SS udgaven og for udlejnings firmaret Hertz, så er der også den noget gamle 3,6 Suge V6'er. Dog kommer der for første gang en 1LE udgave med firecylinder! Det er ikke første gang, at man har kunne købe en firecylindret Camero, men det er første gang at man har kunne købe en 1LE udgave af den udgave. Motoren er en 2,0 Turbo med 275 Hk 0g 400Nm! 1LE er mere for de entusiastiske kører, hvor 1LE eksklusivt kommer med et dejligt fast 6-trins manualgear, og faktisk også udviklet for det europæiske marked!  Udover det, så får 1LE GM's nye FE3 undervogn, som er strammer end SS udgavens undervogn. 1LE får også brug for større Brembo bremser og Recaro sæder for at støtte køreren...
SS udgaven er dog stadig kongen med sine vilde 455 Hk og enorme 10-trins AUT.

I kabinen bliver GM's nye System 3 touch skærm budt velkommen i 7" eller 8" på de større udstyrs modeller. System 3 minder meget om en stor Ipad, hvor man kan styre bilens funktioner fra skærmen. Som set før i Pegeout eller Jaguar, så kan man ved hjælp af APP's styre alt fra klimaanlægget til radioen.  For første gang i en Camero, så bliver et bakkamera introduceret samt Forward Collision Alert standard. (Red. 
Forward Collision Alert er GM's version af en automatisk nødbremse) 


Følg og få notifikationer ved næste blogindlæg


Kommentarer på:  Chevrolet Camaro 2018 - V8 eller firecylinder ?
Kommentér på:
Chevrolet Camaro 2018 - V8 eller firecylinder ?
Annonce