{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tuning Audi S3 8P hvor ???
  • #1   21. apr 2012 Jvk er det jeg ville bruge nu det vag

• #2   21. apr 2012 jvk

• #3   21. apr 2012 JVK. Intet andet.

• #4   21. apr 2012 du kunne jo også gå igang selv, det er faktisk ikke så svært igen, man skal bare bruge sin sunde fornyft:)

• #5   21. apr 2012 Jvk tuning.

eller gør det selv som thomas p og lad rh motorsport lave indkøringen til sidst.

• #6   21. apr 2012 Tak for svar.

Synes tit man hører om projekter der feks. er lavet i Tyskland og det er jo der bilen stammer fra er der nogen gode dernede.

PS: laver intet selv de gider jeg ikke bruge min tid på smiley

• #8   21. apr 2012 Tillader mig at smide BN Autoteknik ind.. De ved sku også hvad de laver!

• #9   21. apr 2012 Don Ø

er du i lommen på nordic turbo siden du stædig fastholder at pointer dem ? en hver med fornuft og har sin bil kært går langt uden om dem. Og deres priser er sgu helt i vejret! sindsyge priser de har på deres hjemmeside.

og så glemte du også lige at nævne en S3 som hoste hoste "nortic turbo" havde bygget op hvor JVK tuning måtte starte helt forfra pga deres uduelighed.

• #10   21. apr 2012 Jesper R

Nu bare hold dig til din gamle toyota;)

• #11   21. apr 2012 Thomas P

wahahaha ! smiley

• #12   22. apr 2012 Alt dette lyder spændene dog gør det ikke tingen endnu mere besværlige, men fint med lidt info.

• #13   22. apr 2012 Umiddelbart kan den originale KO4 turbo osv være med til en 360-370 HK og et rigtig pænt moment

Skal du op og ramme de 400 HK skal du have skiftet til en større turbo og det kræver også nyt manifold

Alternativt laver LOBA en turbo de opgiver til ca 380 HK som jeg har hørt nogen trækker op til 400 HK med alle de rigtige stumper

• #14   22. apr 2012 Don Ø jeg tror du er forkert på den ang. jvk tuning

han laver tingen rigtig første gang

nordicturbo kaster bare tinge sammen.

• #15   9. jul 2012 Haha!!! Fed tråd...

Don Ø hvilken A3 har du haft som Jacon har lavet? Den på din profil har da ikke set skyggen af Jacob Vanggaard? Sikker på du ikke tænker på entech? Jan Høj som har NDT kan godt, men gider ikke. Han laver noget okay til sig selv, men kun okay ikke fremragende. Og så skider han højt og helligt på alle andres holdning til tingene. Jeg kunne i flæng nævne biler der har brækket sig efter en tur hos NDT. Det er vel og mærke biler som ikke engang er overdrevet tunet af 1,8T. Jeg har efterhånden set så mange 1,8T motorrum jeg burde være ved at brække mig. Og kan kun sige at gennemgående efterlader Jacob bilene i top tilstand uanset hvordan de så end dukkede op. Og en timepris på 500 kr/time er da ikke dyrt? Mig bekendt er NDT dyrere?

Nåh men nok om det. Synes det er komisk du kan sidde og himle op om hvor godt det er det du køber hos NDT og at du selv laver tingene fordi så bliver det i orden. Men når jeg kigger på dine billeder er der ikke et eneste af dit motorrum eller udstødningssystem? Og jeg kan se rørføringen i venstre side på din bil er totalt lappeløsning. Lad nu være med at udtale dig når ikke du har din ryg fri og slet ikke når man tydeligt kan se du ikke kan bakke dine kommentarer op.

God vind derude

• #16   10. jul 2012 Du har ikke et eneste billede af dit motorrum!? hvordan vil du dog bakke din påstand op? Men fint du siger det er en JVK bil smiley kan så ikke se hvad der er jvk på den. Men pyt... Jeg har da også stumper fra JVK på min vogn, men Jacob har ikke rørt min bil endnu.

Det der så pisser mig en smule af over dine kommentarer er nok mest af alt at du udtaler dig i utal af tråde hvor du skriver ting som understreget du ikke har styr på noget som helst. At udtale at man ikke kan køre over 1 bar uden at have vandindsprøjtning er hul i hovedet. Prøv at undersøg hvad vandindsprøjtning er og hvad det gavner.

• #17   11. jul 2012 fint nok smiley jeg er ikke sur, men synes bare der er mange herinde som giver fuldstændig tåbelige råd. Vandindsprøjtning er decideret noget lort. Hvis du kører med dyser med forkromede spidser ruster de fast og dermed dør de meget hurtigt. Så hvis man ikke skifter til rustfrie dyser kan det gå gruelig galt.

Indmaden kan sagtens klare helt op til 4-450 hk uden at skulle springe i luften smiley men plejstængerne er et svagere led sammen med lidt andre ting.

• #18   11. jul 2012 hold da op en sjov tråd man lige fandt..
    for det første, så er der kun en som jeg vil anbefale og det er JVK..
    han lavede alt på min tidligere A3, som så senere hen endte ved Don Ø..

den bil har aldrig slået en prut forkert og var fejlfri da den follod mine hænder, der havde den kørt ca 25.000 med opgraderingen.
    at man så vælger at sælge den til en, som vælger at skille en masse ad uden at kunne samle det og ændre i indstillingerne på e-bosten, så den pludselig ikke kører så godt.. dette har jo intet med JVK´s arbejde at gøre..
    så det eneste der blev rettet på den bil, var fejl som var for egen skyld... og sådan kunne jeg blive ved..

• #19   11. jul 2012 så blev den ged barbaret

• #20   11. jul 2012 Det ville godt nok også overraske mig MEGET hvis Jacob havde leveret noget fra sig som ikke spillede 100%...

• #23   12. jul 2012 prøv at læg mærke til hvor tit jacob monterer aquamist nu smiley

• #24   12. jul 2012 IGEN.. bilen var fejlfri da den forlod mine hænder.. at Anders valgte at fjerne Aquamist systemet, for efterfølgende at montere det igen, derfor ikke samme placering og finish som da jeg havde den..
    Den bil blev kørt som var den stjålet (har jeg hørt, så er ikke sikker).. men hovedsagen er at bilen intet fejlede i de 1,5 år jeg havde den, og underligt nok efter et ejerskift, så går der 2 uger og så virker det ikke ordentlig mere (efter forskellige dele har været afmonteret og monteret igen).. turbo rasleded løs, da der efterfølgende ikke blev brugt de rigtig støttebolte (har jeg igen kun hørt)
    alt sad perfekt i motorrummet på den bil, selv spændebånd var alle drejet så de passede med hinanden, og jeg passede og plejede den bil i den tid jeg havde den..
    men alt kan jo ødelægges, hvis man vil..
    over and Out

ps. beklager stavefejl, indlæg skrevet i frustration

Kommentér på:
Tuning Audi S3 8P hvor ???

Annonce