{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

Hjælp med anlæg til Golf 5 - sub m.m. {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at jeg har originalt anlæg i min golf 5 - som så er uden udgang m.m.

Derfor har jeg investeret i en Blaupunkt THA 475 PnP ( http://www.blaupunkt.com/dk/7607792130_main.asp) forstærker, som via adapterkabler selv tager line out fra den originale HU, også forstærker det via forstærkeren, og sender det retur via. orig. højtalerkabel.

Nu har jeg så fundet ud af at forstærkeren har 4 udgange, som jo bruges til de orig. 10 højtalere i bilen, men vil gerne have en sub på, da det er der de orig. højtalere er svagest.

Kan ikke rigtig rode med de kabler, da det hele er plug´n´play, men hvordan får jeg så en sub sat til? Forstærkeren har line out, så det oplagte ville være en aktiv sub, evt. gemt under passagersædet. Det er jeg også frisk på, men sådan en sag skal vel have strøm, og det magter jeg ikke at trække.

Alternativt har jeg ladet mig høre, man kan brokoble udgangene, således at udagang 1 og 2 bruges til alle 10 højtalere, også kan 3 og 4 bruges som sub, hvorfra der ikke skal trækkes strøm?

Er det rigtig forstået eller er jeg galt på den?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Hjælp med anlæg til Golf 5 - sub m.m.

Annonce