{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.302 visninger | Oprettet:

E39 Navi/Mutimedia enhed - hvilken? {{forumTopicSubject}}


Min gamle E39 blev totalskadet lige efter jeg havde købt Dynavin d99 med WinCE.
Jeg valgte så at sælge den til en kammerat, da jeg var overbevist om at den navi som sad i den nye E39 jeg skulle købe, kunne det samme.
Virkelig dumt træk! -HOLD KEFT NOGET LORT der sidder i min nye E39- shit shit shit!! tjek link- http://www.dhgate.com/7-inch-isdb-t-digital-tv-bmw-e39-5-series/p-ff808081302a1f95013039076bb41699.html#s1-2-1

Nu er jeg virkelig ærgelig over at jeg solgte min Dynavin, og VIRKELIG træt af det her kina-lort som jeg har siddende nu. Ikke nok med at det kun virker sporadisk - lyden er jo fuldstændig vanvittig dårlig!! - Ville ønske at der bare sad standart båndspiller med radio i, i stedet for det her lort!

Ok - spørgsmålet går altså således; budgettet (og forholdet til konen) holder altså ikke til at jeg brænder 7000kr af på en ny Dynavin igen - jeg skal ikke have noget kinapis som ikke virker; så findes der ikke bare et eller andet omkring de 3000kr som spiller fint og bare virker?!
Det skal selvfølgelig være en lignende størrelse enhed - altså jeg gider ikke have de her stadnart str. bilradioer som man kan få til at passe med noget beslag og blænplader osv. - det ser ud af helved til.

Håber i kan hjælpe?! Eller bare har nogle gode/dårlige anmeldelser.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
E39 Navi/Mutimedia enhed - hvilken?

Annonce