2DIN "Naviceiver" og GPS antenne {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg overvejer køb af en Audiovox VME 9125 NAV (åben for andre forslag), men der er jo en ekstern GPS antenne (ligesom på alle andre GPS anlæg til fastmontering).
Hvor skal man gøre af denne GPS antenne? Og hvordan får man ført ledningen derhen. Der er næppe nok ledning til at få den i bagruden og kabelføring til forruden kan jeg ikke se er muligt uden at bore i paneler, hvilket jeg naturligvis ikke har lyst til? Har folk den liggende i handskerummet og så ligger den op i forruden ved brug eller hvad?
Jeg skulle vel generelt set ikke være så heldig at en Yaris 2013-model har indbygget en GPS antenne i selve bilen selvom den leveres som en T1-model, der ikke kommer med navigation. (det kan jo tilkøbes eller standard i T2 Touch & Go).
Håber der er nogle af Jer bilnørder derude, der kan hjælpe en bilamatør som mig! (jeg har ikke købt bilen endnu, men tror jeg vælger Yaris'en)
En sluttelig kommentar - jeg er ikke HIFI-freak og lyden er ikke alfa omega. Det er primært bluetooth til håndfri mobil og navigation der har interesse. Ellers er Picanto lyd næsten godt nok til en som mig.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
2DIN "Naviceiver" og GPS antenne