Scanleasing {{forumTopicSubject}}
Jeg skriver til dem om de kan flexlease mig en bil... Betjeningen var i starten i top, og det hele ku lade sig gøre... Jeg kiggede på forskellige biler og fik forskellige tilbud og det endte med at jeg fandt en fin Bmw M3 i Sverige som jeg fik handlet ned i pris...
Jeg ringede så til sælgeren og oplyste ham om bilen og spurgte hvordan og hvorledes og om jeg evt sku smide et depositum på bilen så den forblev min... Det sys han ku være en god ide, så jeg smed 10.000 kroner til Sverige upfront under aftale med sælgeren at jeg så ku hente bilen kort efter...
Så vi fik aftalt en dag, som så sku være en mandag... Jeg ringer efterfølgende og høre om vi kan gøre det før, altså måske om torsdagen d 27 marts eller fredagen d 28 marts.. Det er han slet ikk afvisende overfor... Men pludselig har de så travlt at de ikk ringer tilbage med svar, og må maile dem og ringe 3-5 gange om dagen for at få af vide at den sælger som har med sagen at gøre ringer tilbage, hvilket han har gjort 1 ud af 10 gange...
Han mailer mig så en besked om onsdagen d 26 marts, om at holder os til den oprindelige aftale om mandagen d 31 marts... Det er så ok, for det var udgangspunktet... Men så ringer han om torsdagen og siger at mandag er udelukket og at vi nok må vente til efter påske omkring d 16 april ???
Jeg har en mand i Sverige som har 10.000 af mine penge og aftalen var helt klart senest om mandagen d 31 og derfor overføre jeg 10.000... Så igår torsdag d 27 marts ringer han og siger at jeg skal maile svenskerens kontonummer hvilket jeg gør med det samme og så lover han IGEN at ringe tilbage dagen efter, om fredagen...
Havde oplevet at de glemte at ringe tilbage før, så ringede her til morgen da de åbnede og fik fat i en kvinde... Hun ville be sælgeren ringe tilbage... Da jeg ikk havde hørt noget da kl var 13.30 og det er ved at være weekend ringede jeg igen og fik fat i en anden sælger som ikk ku hjælpe mig, men han lovede at den pågældende sælger nok sku gi mig et svar idag... Havde stadig ikk hørt noget da kl var 16 og da jeg ringede var det en tlfbesked der fortalte at de var gået på weekend...!
Så jeg stod nu i uvished med min leasing og havde overført 10.000 til en mand i Sverige uden at ku komme med et svar til ham omkring hvornår og hvordan og hvorledes... Hvis de så i det mindste bar ku ringe tilbage med et klart svar når de nu lover det...
Dårlig stil - dårlig service...
Men fik styr på det nu, takket være Imran fra Danleasing som på trods af at det er fredag og weekend hjalp mig og sørgede for i sidste øjeblik at jeg kan hente min bil mandag...
God weekend
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Scanleasing