golf iv 1.6sr 8v er tandremmen hoppet? {{forumTopicSubject}}
hej bg.. jeg var nede på lolland igår for at hente en golf 4, den gik pisse godt i motoren osv men den skulle kun ha skiftet en servopumpe, men da jeg køre på vej hjem i den, så nåede jeg lige over broen med de 120-130 på motorvejen, også gik den bare ud og kunne ikk starte på tændingen, så smed den i tredje gear, også kom der en masse bankelyde og tikke lyde fra motoren, så jeg holdte hurtigt ind til siden, og slukkede bilen, og stod og kiggede lidt på den og lod den blive kold.. men da den så var kold og jeg startede den så tikkede den som en eller anden diesel bil. og den gik meget ujævnt i tomgang, og hakkede når man gav gas, men den starter fint uden problemer, men så fik jeg kigget på tandremmen, og ser den er så slidt at man kan se tænderne igennem, så jeg tænkte om den kan ha hoppet et par tænder?? og om motoren er helt smadret eller om jeg bare kan sætte ny tandmrem på og være heldig?, men han tog selvfølgelig bilen tilbage og han vil prøve og skifte tandrem på den osv. men er den til og rede eller skal der ny motor i?? håber i kan hjælpe mig hurtigst muligt. mvh jack
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
golf iv 1.6sr 8v er tandremmen hoppet?