{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

Fornuftig Pladesmed - Sjælland {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg søger en pladesmed, der kan lave rust på en Fiat Dugato fra 2008 (mener den er fra 2008) og det er en lang og høj model. Der skal laves paneler, den har fået lavet paneler før, men er ikke inponeret over arbejdet, så vil hellere sige hele vejen rundt, selvom det nok ikke er det, og det måske kun er nogle rettelser nogle steder og inderskræme foran.

Så jeg søger en der vil kigge på dette, skal siges at vi vil gerne redde bilen da den aldrig har fejlet noget, andet end rust. Står godt nok og skal til at give den et kæmpe service. Men vi vil gerne renovere den...

Dette kan både gøres ved at den flyttes til en der vil lave det, for den kan bare komme på en trailer, og blive leveret de fleste steder på sjælland...

Hvis man ikke selv har stort nok værksted eller ikke har pladsen, så skal siges jeg jeg har fuldt udstyret værksted i Allerød, med lift/trykluft/varme og alt du kan tænke dig - dog roder jeg ikke med plade arbejde, har ikke forstand nok på det, så holder mig fra det...

Hvis det er folk siger at der er for meget slibe arbejde eller noget, kan jeg godt gøre alt slibe arbejdet eller hvad der nu end skal til, men det er jo op til hvad man vil...

Det eneste jeg skal have det er noget der bliver lavet ordentligt så det kan holde nogle flere år endnu..

Håber det hele gav mening, enten fang mig herinde på en PM, eller på min mobil 29244430 (SMS hele dagen, og tale efter 16 - eller jeg ringer tilbage)

Mvh
Henrik

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Fornuftig Pladesmed - Sjælland

Annonce