{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Læder kabine i"
Læder kabine
Hejsa, jeg har fundet en Golf 4 gti med læder sæder som jeg godt kunne tænke mig i min egen. Men så kommer jeg i tvivl da kabinen sidder i en 3 dørs og min er 4 (5) dørs passer kabinen lige over i mi...
Hejsa, jeg har fundet en Golf 4 gti med læder sæder som jeg godt kunne tænke mig i min egen. Men så kommer jeg i tvivl da kabinen sidder i en 3 dørs og min er 4 (5) dørs passer kabinen lige over i mi...
Skrevet af: Andreas J - 29. jan 2018
Læder kabine
Hvilke sæder passer over i en golf 4? Har fundet både Passat 3bg og 4bg Og nogle golf 5 og golf plus. Er det helt umuligt at få til at passe?
Hvilke sæder passer over i en golf 4? Har fundet både Passat 3bg og 4bg Og nogle golf 5 og golf plus. Er det helt umuligt at få til at passe?
Skrevet af: Erik m - 7. mar 2017
læder kabine
hej BG hvordan holder man en læder kabine i go stand????? har kig på en bil hvor der er fuld læder kabine i
hej BG hvordan holder man en læder kabine i go stand????? har kig på en bil hvor der er fuld læder kabine i
Skrevet af: steffen C - 16. maj 2016
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
- Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
- Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Læder kabine i Tyskland Hvor?