{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
225 visninger | Oprettet:

T S T
T S T
Følgere: 191 Emner: 33 Svar: 799

Større ET på fælge {{forumTopicSubject}}

Hej. Er ved at se på et par fælge, men for at de passer, så skal jeg have drejet ET 5-7 større. Er der nogen der kan bedømme om der er plads til at tage så meget af dem?

Og drop jeres svar med "køb nu nogen der passer" og alt det der.

Kommentarer på:  Større ET på fælge
  • Moffe
    Moffe Tilmeldt:
    jan 2007

Følgere: 84 Biler: 9 Svar: 3.900
    #1   11. jun 2018 De 5-7 mm du snakker om er det for at de kommer inden for skærmkanten eller bare for at ET målet passer med det som bilen er opgivet til at køre med

• T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

#2   11. jun 2018 For at de kommer inden for skærmkanten

• #3   11. jun 2018 Jeg ville ik turde fræse 5-7mm af det center, det er i forvejen ikke særligt massivt.
    Men der findes sikkert nogen som med glæde fræser det væk for dig

• T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

#4   11. jun 2018 Jeg var nemlig også selv i tvivl.. har dog lige skrevet til dansk fælg teknik i Ringsted om hvad deres vurdering vil være.

• #5   11. jun 2018 Hvordan har du kunne skrive til DFT, de plejer ikke at gide mail, da folk plejer at sende en masse og kræver en masse tid. Så spændende om de svare dig, medmindre du har snakket med ham først
    Husk der også er fælgsmeden i Ringsted, og der er 2-3 til inde iKbh jeg ikke husker navnene på, som også gør sig i fælge..

• T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

#6   11. jun 2018 Satsede lidt på at det var et mobilnummer på deres hjemmeside, så smed bare en SMS. Men får sikkert ikke svar

Må prøve at høre de andre også

• #7   11. jun 2018 Det skal du ikke regne med nej.. Medmindre de har ændret deres politik omkring det, men tvivler, da han vidst stadig gør alene rundt deroppe for tiden, og er rimelig tidspresset

• T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

#8   11. jun 2018 Snakkede godt med ham for et par uger siden og han snakkede også om, at de havde en ventetid på næsten 4 uger. Så det tyder stadig på, at han er meget tidspresset

• #9   11. jun 2018 ja og han har vidst holdt ferie siden, og tvivler på at der er blevet mindre at lave
    Men Steven (Mener jeg fælgsmeden hedder) er også rigtig dygtig!

• T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

#10   11. jun 2018 Må lige høre fælgsmeden ad!

• #11   11. jun 2018 Jeg skal nok lade være med at sige "Køb noget der passer". Men jeg vil i stedet sige at jeg håber du tænker over at du bryder en konstruktion med det som er din kontakt med vejen når du har en fuldt læsset bil på motorvejen med 130 i timen.

Og nej - det er ikke for at være flabet.

• T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

#12   11. jun 2018 Thomas, det er jeg helt indforstået med. Ville også kun gøre det, da det er en bil, der udelukkende ligger og triller inde i byen (ved godt det ikke er nogen okay undskyldning).

Men det giver sig selv, for har hørt fra et par stykker nu, at de ikke ville tage så meget af den fælg der. Så jeg må nok bare grave lidt dybere i lommen og så få købt nogen med korrekt ET

Og det er okay du skriver sådan, Thomas

• #13   11. jun 2018 Tak fordi du tager det pænt - det er ikke alle der gør det
    Jeg har bare set flækkede fælge der er blevet repareret og hvor luften siver stille ud - livsfarligt.

Men ellers se om du ikke kan få en skilling for dem, og så igang på Ebay eller andet. Desværre er de fede brugte fælge oftest dyre nu fordi sommeren er i gang, men så snart vi rammer november og december og folk mangler penge til julegaver kan man ofte gøre en sprød handel

• T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

#14   11. jun 2018 Det har du helt ret i For får lidt ondt af skærmkanterne på den gamle Audi, når de hele tiden er nede og skrabe på dækkene..

Må lige se hvad jeg gør.

Kommentér på:
Større ET på fælge