{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.661 visninger | Oprettet:

Mekaniker - Betalling {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg så en tidligere tråd fra 2013, om en gut der skulle få lavet hans bil hos mekanikeren, der gav op på at lave den.

Jeg står lidt i samme situation, jeg fik af vide af mekanikeren, han kan fikse min bil. I den tro valgte jeg at give bilen, han tager 600 i timen, og han har brugt 2 timer og 30 min på bilen siger han.

Han tog bilen ind sidste torsdag, og lod den stå natten over. Fredag mogen ringer jeg så, for at høre status, han siger at jeg får bilen fikset 100% senere på dagen.

Når jeg så tager derned, er bilen ikke lavet. Der skulle slettes nogle fejlkoder, gennem ODIS online kodning, men han kunne ikke forbinde til serveren siger han.

Ovenikøbet når jeg sætter mig i bilen, kan jeg lugte at han har røget i min bil. Jeg ved med 100% det ikke er mig eller nogle andre, jeg afleverede den til mekanikeren. Og jeg ryger ikke, og det gøre min familie heller ikke.

Hvad synes I, jeg blev lovet noget. Men, nu forlanger han 1500kr for noget, han ikke har gjort noget ved?

Kommentarer på:  Mekaniker - Betalling
  • #1   2. dec Du skal ikke betale.. Og jeg ville sige til ham det med rygning

• #2   2. dec Sygt han kan få sig til at tage fuld betaling når han ikke kunne løse opgaven . Det er fusk

• #3   2. dec Status -

Jeg har været nede med bilen, og fik af vide at hans ven, der skal programmere, ikke har svaret ham endnu. Mekanikeren, vil ringe til mig, når han har fået svar. Jeg spurgte ham "Er du sikker på du kan lave bilen?" Så svarede han "Ja, den er færdig i dag"

Vælger at give ham en sidste chance, ellers tager jeg over til Audi, og får den lavet der.

Synes stadig ikke på dette punkt at jeg skal betale, hvis han ikke ringer tilbage eller bilen ikke kan fikses i dag (Som lovet)

• #4   2. dec Du glemmer da at oplyse hvad det er han har lavet på bilen
    At slette en fejlkode bør tager jo ikke så lang tid.
    Og man sletter ikke bare fejlkode, man fejlsøger og reparer da og derefter så sletter man fejlkode, eller koder evt. nyt.
    At du mener at han har sat inde i din varme bil med lukkede døre og ruder og røget et par cigaretter, er da også forkert af ham, og så samtidig bonge dig for 1500,-kr.er da godt nok også frækt.

Du må til domstolene med det. ??

• #5   2. dec Audi A6 2011 - Det der er galt med bilen er at, den er udstyret med luftundervogn, hvor højdereguleringssensoren (Height level sensor - På engelsk) skulle skiftes, da den gik i stykker.

Derefter skulle undervognen kalibreres med de nye værdier for højden på bilen. Den stod nemlig på 402mm på hvert dæk, hvor den skal være 386 mm. foran og 834 mm. bagved.

Min første mekaniker jeg tog den til, kodede det gennem VCDS, hvor han trykkede "Reset all calibrations" Som udløser en DTC fejl, der skal fjernes med Audis ODIS Online kodning. Så bilen er sænket på venstre side, og hævet til det højeste på højre side. (Det ser lidt sjovt ud, men ikke en sjov følelse eller pris da)

Jeg fik af vide af ham her mekanikeren, han har udstyret, og bilen ville blive fikset. Jeg er ikke blevet ringet op endnu, så jeg ved ikke hvad der skal ske endnu. Hvis han ikke kan fixe det, så må jeg tage den til Audi. Det eneste der skal fjernes er jo DTC koderne, men det kan jeg ikke. Ellers ved jeg godt hvordan bilen skal kalibreres.

• #6   2. dec Status -

Han har ikke fået svar fra hans ven endnu, jeg ringede til ham 14:30, for at høre om han havde fået svar. Han siger han ville have et svar om 15-20 min, klokken blev så 15:05, jeg tog selv kontakt til ham, hvor han sagde "Jeg har ikke fået svar endnu, jeg ringer kl 16 eller før"

• #7   2. dec Hvem er den mekaniker?

• #8   2. dec Det er grunden til jeg ikke gad at være mekanikker. Alle kunder tror, at fejlsøgning er gratis.

• #9   2. dec jeg er mest forarget over at han ryger i din bil, det er satme klamt smiley
    han kan da nøjes med at forpeste sine egne ting med de cancerpinde

• #10   2. dec Bentsen

Ja der er meget i denne verden der er klamt...
    Det er da mindst lige så klamt med alle de biler der forurener...
    Men ja lad os brænde mekanikeren på bålet omgående, og TS må kræve en ny bil.
    For som jeg også skrev tidligere så er det da nogo at en mekanikker helst vil sidde og ryge inde i en kundebil imens han har lavet INGENTING.. på bilen... ??

• #11   2. dec Slap lige af med at tro på alt, hvad TS skriver. Der er ret ofte to sider af historien...

En af mine venner stod sammen med mig og røg. Slukkede, smed smøgen fra sig, satte sig i min bil og kørte en tur på 3 min, hvorefter han parkerede bilen. Da jeg kom ind i den igen, stank der præcis som om der var røget i den. Efter par timer var stanken væk igen... Så hvis man sætter sig ind i en bil lige efter man har røget, kan man godt lugte det.

Så slap totalt af, folkens. Ingen normale mennesker vil ryge i en kundebil.

• #12   2. dec Der er altid to sider af en sag, og fornemmer lidt at vi ikke får det hele med....

• #13   2. dec Der er faktisk 3 sider af en sag, den ene parts, den anden parts, og så sandheden (som oftest er en mellemting) smiley

• #14   2. dec Hans ven? Mener du ikke medarbejder?

• #15   2. dec Jeg kan selvfølgelig ikke dokumentere det jeg skriver, da det hele foregår over telefonsamtale.

Sagen er den, jeg tog til mekanikeren, spurgte direkte "Kan du fikse dette" "Ja" "I orden"

1 dag intet lavet, 2 dag blev lovet bilen ville være færdig, men intet. I dag - Blev lovet igen bilen ville være færdig, men intet. Er blevet lovet den bliver lavet i morgen, ellers finder jeg et nyt sted.

Jeg troede det var det samme, han havde røget en smøg og sat sig i bilen, men lugten har sat sig af i bilen, jeg kan lugte det når jeg kører, på rattet og loftet i bilen. Så han har siddet i bilen og røget.

• Jens B
    Jens B Tilmeldt:
    jan 2018

Følger: 5 Følgere: 3 Svar: 9
    #16   3. dec hvem er mekanikeren har oplevet noget lignende da jeg skulle have en GPS boks i via min forsikring der stod jeg og ventede og så han røg udenfor min bil men pustede ud inde i min bil et par gange som er en ikke ryger bil og når man har astma er det jo ikke det bedste

• #17   3. dec Status -

Fik af vide den ville MED højst sandsynlighed blive færdig i dag, men hans ven/mekaniker svarede ham ikke. Så han lovede at den er færdig i morgen. Giver ham til sidste dag i morgen, ellers har jeg booket tid hos Audi på fredag.

Jens B, vil helst ikke udgive navne mv. da jeg ikke vil lege med andres levebrød, jeg ved ikke hvordan han behandler sine andre kunder, måske bare mig der har haft en dårlig oplevelse.

Lagde mærke til jeg har et dashcam på bilen, den har siddet på i bilen i over et halvt år, uden at falde af. (Den er klistret til forruden), men den hænger nu. Ved ikke om det er ham der har pillet den af, eller hvad der måtte have været sket. Men, for mig virker det som om han ikke vil have jeg ved (Hvordan han kører bilen, hvor han kører hen og ikke vil have optaget hvad der bliver pillet ved.) Uanset hvad, har jeg MyAudi, hvor jeg kan se hvor bilen har kørt hen, og hvilken rute.

• #18   3. dec man ryger ikke i en kundebil, man lukker heller ikke hunden ind i en kundebil så den kan skide på tæpper og sæder, som ville være næsten lige så klamt

• #19   3. dec #17 en tyrker? smiley

• #20   4. dec En 100% Dansk mekaniker, forstår dog ikke hvorfor etnisk baggrund, skulle have en betydning smiley

• #21   4. dec #20 du er selv tyrker, det er jeg også... Så sku se om det var en jeg kendt, da du er fra Østjylland smiley

• #22   4. dec #18

Når nu vi er igang... Man lukker heller ikke katten, aben, grisen og stinkdyret ind i en kundebil. Bare så vi har det på plads...

• #23   4. dec Man skal hellere ikke sidde med beskidt arbejdstøj i en kundebil smiley det skal vi nu hellere ikke glemme.. MEDMINDRE man husker at rengøre efter eller afdække sædderne

• mikkel K
    mikkel K Online Tilmeldt:
    dec 2019

Følger: 1 Svar: 12
    #24   4. dec Hold nu op, hvor er jeg dog glad for, at jeg har fundet et andet erhverv efter 13 år som automekaniker.
    Det var netop pga. fat svage kunder jeg sagde op.
    Alt er for dyrt, det må max tag 1 time. og så bagefter bliver man beskyldt for alt muligt pis.

Hvad hed den første fejlkode som bilen havde? Har ofte overtaget sådan nogle opgaver, hvor andre har skiftet dele og leget med vcds. Du kan ikke 'BARE' kalibrer med odis, hvis der nu er knækket en ledning ud til føleren, hvilket ofte sker på Audi

• Jens B
    Jens B Tilmeldt:
    jan 2018

#25   4. dec har en mekaniker der tager 300 i timen hvidt

• mikkel K
    dec 2019

#26   4. dec Jens B.
    Så vil jeg gerne vædde med at han næsten intet grej eller efteruddannelse har..
    Det kan slet ikke hænge sammen, hvis du skal drive et moderne værksted.

Hvis en svend skal have 200 i timen. Så har han sølle 100 kr til arbejds tøj, forsikring, vedligeholdelse, licens på tester osv..

• Jens B
    Jens B Tilmeldt:
    jan 2018

#27   4. dec han har tester til vag og GM og Fiat, han har alt det værktøj han skal bruge og han har alle Fiat uddannelse frem til 2013

• #28   4. dec #26 medmindre han er alene om det og bruger kina tester

• #29   4. dec #27 tager man en ny uddannelse hvergang der bliver lavet en ny bil hvert år??

• Jens B
    Jens B Tilmeldt:
    jan 2018

#30   4. dec han har arbejdet som Fiat mekaniker frem til 2013 og har fået alle kurser inden for de forskellige nye ting de har givet kurser inden for

• #31   4. dec Mikkel k, jeg er ligeglad med hvor længe det tager, jeg vil bare vide der bliver lavet noget i de timer, der bliver betalt for. Jeg bliver lovet gang på gang, at bilen er færdig hverdag jeg ringer. Jeg skider ikke penge, ellers havde jeg taget den til audi fra start. Drop den attitude, skriver historien som den er. Er ikke engang blevet ringet op af ham, i dag som han lovede.

Fejlkoden er "Air suspension: System fault! You can continue driving slowly (Max. speed 60 km/h)" (Den står med rødt) også er der nogle til lygterne, da højderegulering styrer både lygterne og undervognen.

Fejlen er kommet fordi, der blev trykket "Reset all calibrations" på VCDS. Meningen var at bilen skulle kalibreres til normal højde, da den nye sensor var kommet på. Den stod på 402mm, hvor den skal stå på 384 foran og 382 bagved.

Fejlkoden kan kun slettes med ODIS online kodning, da der skal gendannes et system i bilen, så man kan skrive værdierne ind igen. Jeg er ikke nogen mekaniker, men håber det er fortalt på den måde, så det er forståeligt. Grunden til fejlen ikke bare kan slettes med VCDS, er fordi det er en DTC fejlkode = I styreboksen.

• #32   5. dec Stop nu den hetz, alle mekanikere og værksteder er pisse dygtige og snyder ingen, de er så dygtige at de kan fylde en liter sprinklervæske i en fuld beholder. Kan nogle af jer amatør måske det?

• #33   5. dec Tolga

Hvis man prøver at analysere det du skriver kan man da blive lidt forvirret.
    Du skriver i #5 og i tråden om en anden og en første mekaniker, og at du godt selv ved hvordan man skal lave det og kalibrere den.
    Du svarer ikke rigtigt på hvad den sidste mekaniker og hans ven har lavet i tråden.
    Jeg kan få det til mindst 4 personer der har rodet med den bil inklusiv dig selv.
    Der er brugt ikke mærke bestemt tester.
    Og du udgiver mistanke om at seneste mekanikker kun har røget inde i bilen.
    Og ikke lavet andet.
    Han skulle jo helst ikke bruge en hel uge på at slette en fejl, og heller ikke de andre inklusiv dig selv, så hvorfor vælger du at køre i sådan en bil og ikke vil få audi til lige at smække en tester på, det kan da ikke være dyrer end at give 1500 for ingenting andet end at sidde og ryge et pakker smøger inde i bilen og pille ved et dashcam så det falder af.

• #34   5. dec #32

Bentsen

Ja humor er som regel sjov.

Nu er sprinklervæske jo også det dyreste til netop en bil.
    Jeg kan dog ikke som du beskriver fylde en fyldt beholder op, men tværtimod har jeg i over 25 år fyldt efter uden at bonge kunder for det, men hvis du vidste hvor mange der er panisk afværger en påfyldning på deres bil under et servicetjek, fordi de tror der kommer en ekstra regning for at fylde guld i beholderen.
    9 ud af 10 ved mig har enten fyldt den op på forhånd, eller skynder sig at sige at det gør de lige selv, hvortil at jeg lukker motorhjelmen og fortæller den at så sparede jeg det på den gratis service, og så skal du se dem i ansigtet, og selvfølgelig respekterer jeg deres holdning og efterfylder derefter aldrig på deres bil ved senere besøg, og påtaler de det, kan jeg altid sige at de jo selv sagde at det vil de helst selv gøre og betale... ??

• #35   5. dec Buggi Boy, jeg ved ikke hvordan du kan få den sætning til at virke som der var 4-5 mennesker.

Der står "Første mekaniker" som er ham jeg tog den først til, der lavede fejlen. Efterfølgende tog jeg den over til den nuværende mekaniker og hans ven (mekaniker)

Der er blevet brugt VCDS i starten, nu skal der bruges ODIS Online kodning.

Jeg ville have taget den til audi fra start, hvis de ikke havde en lang ventetid. Jeg har fået en tid på fredag (I morgen), men jeg blev lovet hverdag at bilen ville være færdig. Så du må da forstå, hvad jeg gjorde i situationen.

Hvis du ikke har forstået hvad der er blevet lavet på bilen endnu, vil jeg anbefale du læser tråden igennem, engang til.

• #36   5. dec Tolga

Din tråd omhandler seneste mekaniker og et beløb på 1500 og tobaksrøg og dashcam.
    Jeg har spurgt hvad han har lavet på din bil under over en kodning han ikke har foretaget endnu.
    Og hvad netop denne mekaniker har lavet ellers, det har du jo ikke svaret på.
    Og nej jeg skrev 4 havde lavet på bilen, inklusiv dig selv.
    Det giver stadig kun 4 personer, så måske du skulle læse hvad du selv skriver og andre, man kan ikke altid bare finde en syndebuk for alt.
    Men kan fortælle dig at personligt ville jeg i modsætning til din seneste mekaniker nok bare have anbefalet at du kørte til audi istedet for, for hvis jeg hader noget så er det da at rette op på andres fejl, og ikke være en mekaniker i sidste ende når andre fucker op. ??

• #37   5. dec Hvis du læser tråden, så skriver jeg at han skulle kalibrere bilen, men det kan han ikke, da bilen har en fejlkode der skal slettes med ODIS. Han siger hans ven(Mekaniker) har den. Han tog bilen over til ham i fredags, hvor der var en "fejl" på deres computer. Så de ikke kunne få det til at virke, jeg har ventet siden, og siden mandags har han sagt "Den bliver færdig i dag"

Håber dette gav mening.

• #38   5. dec Jo så har han jo intet lavet endnu, så derfor ingen betaling.
    Så du må hente den omgående og køre til audi imorgen, så du kan komme til køren igen.
    Færdig bum.

• #39   5. dec Præcis Buggi, men han siger han kan lave den, derfor valgte jeg at blive hos ham.

Ringede til ham fordi jeg ikke hørte fra ham i går, så siger han at mekanikeren har ikke ringet endnu, så bad jeg ham om at ringe. Hans svar var "Jeg kan jo ikke blive ved med at ringe til ham, ovenikøbet ringer du også hverdag", "Det er da klart jeg ringer, når jeg er blevet lovet en færdig bil siden torsdags, der er gået en uge?" "Jamen, så må du komme forbi og afregne de 2 timer, jeg har arbejdet på bilen og tage den til Audi, hvor der er 3 uges ventetid (Hvilket der ikke er, har fået en tid i morgen, hvis alt det her bøvl ikke går)

Sagde til ham "Du må ringe til ham, og ringe tilbage til mig, så må vi tage den derfra"

Synes ikke der skal betales for noget, når JEG som kunde tager over til ham sidste uge og spørger om han kan lave det, og mandags spurgte jeg ham "Er du sikker på du kan lave det" "Ja", så er det da ikke min skyld.

I min optik, er der ikke blevet lavet noget på bilen = Ingen betaling, hvis han vælger at fikse bilen. Så får han betaling selvfølgelig.

• #40   5. dec Rolig buggi, det var ikke et personligt angreb på dig, jeg ved bare hvad jeg selv har oplevet og jeg mener folk er nogle bonderøve hvis de snyder og at sprinklervæske er så billigt, gør det da kun mere komisk at de påstår at de har fyldt en liter på en fyldt beholder

• #41   5. dec Bentsen

Ja det lyder for komisk...

Du betalte vel ikke, når du nu er 100% sikker på at der ikke kunne være en dråbe mere i.

• mikkel K
    dec 2019

#42   5. dec Du kan ikke bruge fejlbeskrivelsen fra instrument til noget. Har du fejlkoden fra vcds? før og efter den første mekaniker begyndte at pille?
    Odis kan ikke slette mere end en vcds. Har arbejdet med odis i mange år

Du skal rette fejlen, kalibrer den, og så kan du slette fejlen.

Men synes da du skal hente din bil og køre ud til Audi. Så er de 2 timer, som du skal betale for peanuts..

• #43   5. dec Status er at jeg tager den over til Audi i morgen, og siger den skal fixes så den er kørende igen.

Vi kan vel godt være enige, om at jeg ikke skylder mekanikeren noget da der

1. Ikke er blevet lavet noget på bilen

2. Blev lovet bilen ville blive færdig (Spurgte ham for at være sikker på om han kan lave det, hvilket han svarede ja til)

3. Han har valgt at ryge i bilen

Hvis I synes jeg skylder ham, så skriv gerne hvorfor og evt. begrundelse, synes personligt ikke selv, jeg skylder noget. Ville personligt (Hvis jeg var mekaniker, hvilket jeg ikke er) ikke tage penge fra kunden, når jeg ikke har lavet noget på bilen, og har lovet en guld og grønne skove, men ikke leveret noget som helst)

• #44   5. dec Du skal spørge HAM om du skylder ham noget. Ikke os. Han ved bedre, hvor meget tid han har brugt på din bil, hvad han har brugt den på og hvad han har lovet dig.

• #45   5. dec Spørger om jeres mening, ikke om hvad jeg skal gøre.

• #46   6. dec Har han forsøgt at lave din bil, eller ej?

• #47   6. dec Han har sagt han ku lave det, også har han forsøgt. Men, holdt mig hen i 3-4 dage fordi hans ven ikke havde computeren, som mekanikeren sagde han havde smiley Ved endnu ikke om hans ven/mekanikeren har den eller ej

• mikkel K
    dec 2019

#48   6. dec Når jeg går tandlæge for at få en undersøgelse, Så koster det penge, os selvom de ikke har lavet noget.
    Så ja, du skal sku da betale for tiden, som han har brugt på DIN bil.

Hvis du har set ham ryge i bilen, så kræv en rensning af kabine! Men håber og tror ikke der findes nogle med så lidt respekt for andres ejendele
    Bilen kan nemt lugte af røg, hvis mekanikeren har røget inden han kørte i den.

• #49   6. dec 48 nu kørte han bilen på værksted fordi den fejler noget og ikke til en undersøgelse for at finde ud af om den fejler noget, så underlig sammenligning.

• mikkel K
    dec 2019

#50   6. dec Du jo nød til at undersøge før du retter en fejl.
    Så nej, sådan er virkeligheden.

• #51   8. dec Med mindre at han har gjort det klart fra starten at det langt fra er sikkert at han kan løse opgaven, men vil gerne give det et skud mod betaling. så skal han ikke have en krone.

Man kan ikke tage sig betalt for en opgave der ikke er løst, sådan er det også i mit fag

• #52   8. dec Hvis jeg fucker op, så fikser jeg det uden beregning. Sådan skal det være, man skal betale for udført arbejde. Ikke forsøgt arbejde. Jeg betaler også hellere end gerne for et godt stykke arbejde, udført af nogen der har forstand på tingene. Jeg betaler altid uden brok, når et arbejde er udført, men jeg ville næppe betale i denne situation.

• per N
    VIP
    per N Tilmeldt:
    dec 2013

Svar: 17
    #53   8. dec mekanikeren vil scu nok ikke udlevere bilen før han får betaling skal i se

• #54   8. dec nej der findes mange fusker værksteder og mekanikere, åbenbart også i denne tråd så kan kun opfordre til at bruge nogen man virkelig har tiltro til

• #55   8. dec Hvis han har lavet noget som helst fejlsøgning, så skal du betale, at han ikke kan finde fejlen er jo ikke ensbetydende med at han ikke har brugt tid på det.
    Hvis der ingen fejl meldes på testeren han har, så er der jo ikke noget at gøre ved det.
    Nogen skifter det de tror er defekt, og så er det også galt.

• #56   8. dec Allan

Men så skal der gøres klart fra starten at der er tale om et forsøg på at udbedre fejlen, og fejlsøgning er på medgået tid.

• #57   8. dec Aner det ikke, men forsøget kan vel ikke være gratis?
    Hvad laver du selv hvor du ikke får penge?

• #58   8. dec Alle mekanikere tror jo de kan lave fejlen, men hvis ikke de kan finde den er det jo ikke nemt.

• #59   8. dec Jeg arbejder med IT

og hvis en kunder stiller en opgave for mig som jeg siger det kan jeg lige fixe ingen problem, og det viser sig at jeg ikke kan løse problemet, så får kunden ingen regning.
    Jeg skulle jeg skrive på regningen?
    "standard takst for inkompetence"
    Eller måske "gjort et godt forsøg- Gebyer"

• #60   8. dec Fuskerværksteder: Det er primært derfor jeg prøver at lave alle ting selv. Jeg har oftest kun haft dårlige oplevelser med værksteder. Jeg har aldrig brokket mig over prisen men opgaverne bliver lavet for hurtigt og så sker der fejl. Jeg er ligeglad hvad det koster, bare tingene er 200% i orden. Gider ikke noget pis med at man beder om at få skiftet en forrude og så kommer de i kampens hede til at ridse lakken, den får ikke primer og 2 år senere er ruderammen pilrådden. Eller den FIK primer, men primeren var for gammel og skallede af. Eller de løb tør for rudelim og limede resten med silikone fra Jemog fix. Jeg har ikke en kinamandschance for at bevise det, men når den er pilrådden står jeg med lorten. Så hellere ringe til mig og sige at de har lavet en fejl, det tager 2 dage ekstra og koster 1000 kr ekstra. Det er satme ærlighed og hæderlighed.

Problemet er, tror jeg, at dem som laver et 200%-arbejde ikke kan tjene penge i Danmark - opgaverne tager simpelthen for lang tid.

PS: Man må godt ryge i min bil ... men så skal mekanikerarbejdet være 200% i orden. Hellere det end 0 rygning i bilen og 50% underlødigt fusk der afleveres til kunden.

• #61   9. dec #58 De skal bare være ærlige. Ringe hvis der er bøvl med opgaven. Jeg fortæller altid hvad jeg vil have lavet, og at de skal ringe hvis der er noget. Hvis de ser noget mens de er i gang med opgaven, så vil jeg have det lavet, men de skal lige ringe først.

Jeg er tålmodig, og betaler selvfølgelig for et stykke arbejde. Jeg vil bare vide hvad der foregår.

• #62   9. dec Hvad så med de kunder der vil have en fast pris inden man overhovedet har set på jobbet/bilen.
    Hvis man ikke kan give dem en fast pris, ja så finder de et andet sted.
    Eller dem der skifter værksted alt efter hvor prisen er billigst.
    Det samme med dem der får serviceeret deres bil på mærkeværksted, (ikke under garanti perioden) men som kommer til dig hver gang lokummet brænder, og håber du er billigere.
    Men i reglen bliver alle der kører på værksted bollet i røven, hvis de tror på at de får lavet noget der er 200%. I orden.

• #63   9. dec Der er jo værksteder der er specialiserede i tricky opgaver, typisk små værksteder hvor du taler med den som reparerer bilen.

Hvis du har været flere steder for at få noget lavet, så er der ingen som kan give en fast pris på hele jobbet. Først finder man fejlen og så giver man en pris på at udbedre den.

• #64   9. dec Blev bilen lavet hos Audi i fredags så og hvordan endte det med betalingen til det første værksted?

• #65   i går kl. 21:16 Status er pt. har været hos Audi, fejlen blev slettet og det hele blev fikset til små 1900kr.

Fik en rigtig god service derinde, og bilen blev også støvsuget og vasket inden aflevering.

Er ikke blevet ringet op af mekanikeren siden, han sagde han ville ringe.

Siden jeg ikke er blevet ringet op, så synes jeg det er alt for umodent og uprofessionelt, til at gøre noget ud af det.

• #66   i går kl. 21:23 Hvordan endte det med betalingen til mekaniker 1?

Hvad lavede Audi, for det må være noget mere end en fejlslutning?

Kommentér på:
Mekaniker - Betalling

x