{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
934 visninger | Oprettet:

Glemt lyset tændt 1 time {{forumTopicSubject}}

Har glemt at slukke for bilens lygter så den har stået og hygget sig med lyset tændt Max 1 time? Mister den meget batteri på grund af det? Eller skal den nok få det indhentet?

Det var langt lys der var i brug og af en eller anden grund slukkede den åbenbart ikke af sig selv da jeg slukkede og låste min bil? Nogle bud på hvorfor?

Tager bilens batteri skade af at den stod med lyset tændt 1 time?

Ja jeg er dybt alvorlig og er pernitten med min elskede bil

Kommentarer på:  Glemt lyset tændt 1 time
  • #1   8. okt Start den og kør en tur - så får du svarene, og ladet den op.

Kan den ikke starte, så er det en ny situation.

• #2   8. okt #1:

Mange tak - den kan sagtens starte og køre der er ikke noget der. Men vil den lade op? Jeg er ny indenfor teknik indenfor biler

• #3   8. okt Batteri siger 12,6 men før denne lys forglemmelse var den på 12,7 ???????

• lars n
    lars n Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 466
    #4   8. okt Et fuldt opladet batteri vil vis 12,6

• #5   8. okt Har du tjekket batterispænding INDEN du glemte lyset??? How lucky...

Er det bare sådan noget, du gør hele tiden? Og husker hvad den stod på? Skriver du det ned?

• #6   8. okt Langlys slukker jo selv hvis der ikke er tænding på bilen, det samme med nærlys. Så der var nok positionslys/kørelys og baglys tændt uden nøglen i smiley mærkeligt at din langlys ikke er slukket...

- hvis du kan starte bilen nu skader det intet hellere ikke hvis du ikke ku starte den. Den sku bare ha hjælp igennem startskabler så smiley bare køre en lille tur så sku den gerne nok oplade lidt.

• #7   9. okt #5:

Idiot , jeg har en nyere bil end dig og har APP så jeg hele tiden kan se dens værdier og du på Block nu svin

• #8   9. okt Nesrin gider du da lige skrive ordentligt smiley

• #9   9. okt #7
    Skriv lige ordentligt til folk hvis du vil have hjælp.

Der sker ikke noget. Det værste der kunne være sket er at batteriet var tappet så du skulle have starthjælp.
    Kan den starte er det bare at køre videre som du plejer.

• #10   9. okt Er det ikke gået op for folk hvem der i virkeligheden gemmer sig bag Nesrin?
    Et hint kunne være en rød Fiesta, tidligere fantasi pilot… Kristian aka Easy4 og 14 andre profiler.

• #11   9. okt Easy4 skændtes jeg sku med hverdag. Glemmer det aldrig haha

• #12   9. okt Både du og din bil overlever. Selv tak.

• #13   9. okt Jeg har en ældre bil end dig, og jeg har ikke en app der fortæller mig en masse lort jeg ikke aner hvad jeg skal gøre med - som dig og din app og din fine bil, som ikke engang kan slukke lyset når du glemmer det... smiley

Du opfører dig som en forsmået teenager, bare fordi du ikke fik præcist det svar du ville have - det klæder ikke en 38 årig.

Block mig gerne. Her på siden betyder det bare at jeg ikke kan svare på dine tråde - men husk på at du heller ikke kan svare på dem du har sat på filterliste, så når de hænger dig ud for at være latterlig og barnlig, kan du ikke gøre noget ved det. smiley

Så skal vi lige starte forfra?

Mit første svar gælder stadig.

• #14   9. okt hvis den har sådan en app.
    ja. den vel fortæller dig om der er strøm nok på batteriet? ? ?

kan bilen starte ? ? ?

• #15   11. okt Tak til alle dem der har hjulpet mig med konstruktivt svar/hjælp. Sætter jeg pris på. Jeg føler mig angrebet over måden han skriver nedsættende om mig og dømmer mig velsiddende jeg har en APP som jeg jævnligt overvåger min bil på- derfor skrev jeg sådan som jeg gjorde. Der findes typer af mennesker der ikke fortjener respekt når de ikke giver mig respekt når jeg spørger om noget for at blive klogere på- har ikke tid og lyst til nedværdigende svar- så møder man altså min Block liste

• #16   11. okt Rettelse: Velvidende*

• #17   11. okt det er bare træls og få sat en på Block listen, som ved noget om biler.

så kan de ikke hjælper.

• Bett`mig
    Bett`mig Tilmeldt:
    maj 2016

Følger: 18 Emner: 5 Svar: 99
    #18   12. okt Sikke dog et hysterisk indlæg, fra en tragikomisk person, der er konstant i overdreven forsvarsstilling!

Sæt venligst mig i din block liste, da jeg ser det som et stort plus fremover, at ku blive undtaget fra, at sige min ærlige mening samt bruge min tid på samme!

Selv har jeg grundet kritiske sygdomme haft min bil stående i snart 4 md. henne i en smal sidegade, med masser af P pladssøgende - P pladskonkurrenter, så det bliver interessant at se, om batteriet stadigvæk er på dupperne - uanset restspænding. Det afhænger jo i høj grrad af kvalitet og evt. afladning af batteriet.

Håber så ikke din lille kælegris har taget skade for livet, hvilket vi i så fald vil begræde herinde - og måske endda holde mindehøjtidelighed over smiley

• John J
    John J Tilmeldt:
    sep 2014

Følger: 3 Emner: 1 Svar: 31
    #19   12. okt Nesrin, du skal ikke bruge sådan en APP til din bil - eller til noget som helst andet - hvis du ikke ved hvad det er den fortæller dig. Alle der har skruet en gang i en bil, ved at batteriet viser 12,6 volt i hviletilstand. Når din har vist 12,7 er det fordi det ikke er faldet helt efter at motoren har kørt. Og er der strøm til at starte er alt Okay.

• Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 57
    #20   12. okt Du skal omgående købe et nyt batteri.

• Per R
    Per R Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #21   14. okt #20
    Samt en ny mobil uden app OG som ikke kan skrive fornærmende om nogen.

• #22   14. okt Hvis du har en app der fortæller dig alt det, så fortæller den vel også hvis der er et problem? Hvilket der givet vis ikke er...

OT: Meget muligt at du bliver fornærmet, men overvej at skrive ordentligt til folk alligevel.

Kommentér på:
Glemt lyset tændt 1 time

x