{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
243 visninger | Oprettet:

Rep af lille bule. {{forumTopicSubject}}

Hej.

En eller anden klovn har lavet en lille bule på ca 2 cm i diameter på vores bagdør. Lakken er ikke skadet så kun bule.
Vi har "BILKA bule" forsikring og de ville anbefale at vi kører den til carbucks.
Var forbi dem idag og de fortalte at de IKKE kunne rette bulen da den gik udaf.
De ville så fjerne coatingen på både for og bagdør og male begge døre.

Jeg afslog det og tog bilen med igen.
De sagde at dette ville tage 2 timer og så var bilen klar igen.

Hvad siger i?

Hvor skal jeg køre hen istedet for.
Er fra Kolding området

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kogeplade 850 kr.
  • Genmontering af 5 stikkontakter 650 kr.
  • vvs afmontering af gaskomfur, flytte køleskab+komfur til kælder 1.200 kr.
  • Vedbend / efeu - vindue 750 kr.
  • Fejlfinding og reparation af opvaskmaskine 980 kr.
  • Ophængning 2 malerier, samt bortskaffelse af en crosstrainer, lille barnecykel, pap og tynde malerier. 1.170 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rep af lille bule.
  • #1   i går kl. 01:33 Ville de rette en bule og male 2 døre på bilen på 2 timer?
    Lyder vanvittigt hvis det ikke bare er maling på maling.

Tag fat i https://dentbusters.dk/

Godt nok nogle år siden jeg sidst brugte dem til biler ved et klargøringscenter - men de var sgu dygtige.

• #2   i går kl. 05:36 Carbucks har masser af flotte trustpilot anmeldelser.
    Der er ikke sparet på flotte ord og teknik på deres side, men hvordan man vil rette buler ud og male to døre på to timer? Det lyder imponerende og ville også være skeptisk.

• #3   i går kl. 14:31 Det kan fint lade sig gøre.
    Det er 2 fyre fra Pierre der har startet det, og der er flere tidligere Pierre medarbejdere ansat, Pierre har nu det samme koncept, det hedder Fast Lane, men kender ikke til om det virker.

Min makkers bil var blevet påkørt af en bus, for 2 uger siden, de skulle have bilen fredag 12.20 og den ville være færdig 16.20, de ringede kl 16 at den var færdig, jeg var spændt på at se den, min makker er mekaniker, jeg har været ved Pierre, de 2 der ordnede bilen kommer også fra Pierre, bilen stod snor lige.
    Jeg spurgte hvor lang tid siden det var siden de havde malet den, det var 20 minutter siden, og den stod parkeret udenfor ved Bilka i Kolding, virkelig flot arbejde.

Prisen for 2 timers arbejde der er ca 5.850,- men forsikringen betaler jo smiley

• #4   i går kl. 21:32 Pirre av av de er berygtet for virkeligt at kunne levere en gang olympisk makværk af malerarbejde.
    Jeg tror ikke på man kan lave et sådant stykke arbejde på et par timer, i en ordentlig kvalitet med lak + top coat.

• #5   i dag kl. 15:19 Carlo:
    Så må du ind og se hos en Carbucks nær dig smiley
    I Kolding byggede de et værksted på Bilkas P-plads, så du kan gå ind alverdens butikker uden at gå over gaden, eller du kan gå over Vejlevej eller Egtved Allé, så er der yderligere 15 butikker. Fidusen er at du ikke behøve at tage hjem, de laver nogen skader på 1-2 timer og der er samme garanti som hos alle andre malere.

Kommentér på:
Rep af lille bule.

Annonce