{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

ur i instrument/højtallere i dør 106 {{forumTopicSubject}}

hey alle pug elskere

I min ph1 106 er der et ur i instrumentbrættet som de fleste jo nok ved, men har lagt mærke til at uret i andre 106'ere lyser lidt orange selvom bilen er slukket, men i min er det sådan at man kan se tallene meget svagt om dagen, og om aftenen kan man slet ikke se dem. og hvis man stiller uret, så går der max et par timer før det allerede er bagud.. hvad kan det være ? kan det være noget ledning halløj der er røget af eller sprunget pærer eller sådan noget ?

så har jeg et problem med mit anlæg. Tidligere ejer har trukket kaler direkte fra radioen og om til hattehylde højtallerene, og så self std ned i døren. så har jeg trukket phono kabel og div. kabler til forstærker. men det er så sådan at højtallere i hattehylde, og bass spiller helt upåklageligt, men mine højtallere i dørene spiller MEGET lavt. Hvis jeg skruer radioen om til front, og skruer op på 30-40 (spiller normalt på ca 25 når der ska blæses igennem), så kan man næsten ikke hører dem. hva kan det være ?

vil blive meget glad for nogle svar hvis i har nogle smiley

Og gider ikke nogen åndsvage kommentare om det er fordi den er fransk og pis og lort, kun seriøse svar/spørgsmål

på forhånd tak

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
ur i instrument/højtallere i dør 106

Annonce