{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.265 visninger | Oprettet:

Motor køre lidt ujævnt nogle gange. {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har en Nissan Micra fra 96, som er begyndt at køre lidt ujævnt i motoren, men det skal siges at det ikke er hele tiden.

Jeg har idag skiftet tændrør, det hjalp ikke, de gamle var forresten sorte. ved ikke om det kan fortælle om et problem?
Men det underlige er at jeg kunne se motoren stå og nærmest hoppe lidt da jeg havde skifet tændrør, og efter 15-20 sec så kørte den normalt igen, den lavede en lille smule nyk i starten, men kørte ellers fint de næste 25km hjem.
Det er normalt kæresten der køre i den, og hun sagde det var så slemt igår at den hoppede helt vildt og ikke rigtigt kunne trække ordentligt, hun kørte til nærmeste mekaniker, han sagde det nok var tændrør, og underligt nok kørte den fint hjem der fra også.

Nu blev det en lidt lang besked, men håber der er nogle her inde som har et godt bud på hvad det kan være.

Forresten så syntes jeg også den røg en del i starten da jeg kørte i den, men det forsvandt igen efter et par km.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Motor køre lidt ujævnt nogle gange.

Annonce